20 June 2011, 15:57
bedankt voor de reacties. 
@ marc 1970
Het plaatwerk aan het binnenscherm gaan we inderdaad gewoon hier repareren. Het neusgedeelte dat niet op foto staat, waar dus waar de lichten en zo inzitten is wel heel slecht. De montageranden zijn bijna helemaal vergaan. Een beter deel zou handig zijn hier. Maar als ik niks vind gaan we het proberen de repareren.
En het interieur is inderdaad hemelsblauw!!

@ Stinky
Ik probeer een update te doen zodra er meer vorderingen zijn. Maar het is niet altijd even makkelijk om foto's te nemen als je met de handen in het vuil en het vet zit.
Een radio moet ik inderdaad nog zien te vinden. Want die is er uit verdwenen blijkbaar. En natuurlijk een originele he.
De stuurautomaat heeft er tot 1971 ingezeten. Daarna is de pook op de vloer komen te staan.
@ Jambon
Geen idee. Zat er gewoon zo in.
Er zit al een voltmeter in als ik me niet vergis en ik heb er nog een NOS klokje bij om in het andere gat te monteren.
@SFRC
Ik wist dat hij roest was. Dat had ik al gezien voor ik hem kocht. Het valt me nogal mee. De bodem is hard en ook achteraan is er weinig of niks te vinden. Op de foto ziet alles er altijd beter uit.

@ marc 1970
Het plaatwerk aan het binnenscherm gaan we inderdaad gewoon hier repareren. Het neusgedeelte dat niet op foto staat, waar dus waar de lichten en zo inzitten is wel heel slecht. De montageranden zijn bijna helemaal vergaan. Een beter deel zou handig zijn hier. Maar als ik niks vind gaan we het proberen de repareren.

@ Stinky
Ik probeer een update te doen zodra er meer vorderingen zijn. Maar het is niet altijd even makkelijk om foto's te nemen als je met de handen in het vuil en het vet zit.

@ Jambon
Geen idee. Zat er gewoon zo in.

@SFRC
Ik wist dat hij roest was. Dat had ik al gezien voor ik hem kocht. Het valt me nogal mee. De bodem is hard en ook achteraan is er weinig of niks te vinden. Op de foto ziet alles er altijd beter uit.

142DL B20A 1974, 760GLE B28E 1986, 780 Bertone B280E 1988, 740Turbo B230FT 1989, 760GLE D24TIC 1990, 480ES 1995
Mijn Volvo's
Mijn Volvo's