2 December 2015, 19:18
Zou je een video kunnen uploaden als het zover is?
Het is groen en het....
|
2 December 2015, 19:18
Zou je een video kunnen uploaden als het zover is?
2 December 2015, 20:00
Ja zal ik doen. Maar jij was toch met die arduino set up bezig? Of vergis ik me... Werkt dat niet goed?
2 December 2015, 22:10
Goed gedaan !
Alleen "onderin" heeft ie een afwijking. Bij de oude tellert begint de schaal bij twintig km/h . bij de nieuwe is dat nul km/h.
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.
3 December 2015, 12:45
Arn02 schreef:Ja zal ik doen. Maar jij was toch met die arduino set up bezig? Of vergis ik me... Werkt dat niet goed? Klopt. Nog niet volledig klaar met programmeren. De hardware is inmiddels wel volledig en ook ingebouwd. Ik ben echter afhankelijk van de programmeer skills van een maat van me:tongue: Die heeft er geen haast mee om het af te maken. Binnenkort is hij er zelf ook aan toe, dus dan zal er wel schot in de zaak komen. Toch heeft het wel beperkingen... aangezien de teller straks niet verder kan dan 160km/h (toerenbereik electromotor).
3 December 2015, 15:33
De auto is bijna goedgekeurd.... De motor ombouw is goed en ik hoef niet naar Lelystad
![]() Helaas heb ik nog teveel remdruk verschil op de achteras en daar moet ik nog ÃÃn keer voor terugkomen. Ik ga het zaterdag in orde maken bij een bevriende garage met rollenbank, want zonder zelf te kunnen meten is het bijna onbegonnen werk.
3 December 2015, 15:55
Heb je een remdrukverdeler er tussen zitten? dan kun je het met een druk op de knop veranderen. Anders wordt het lastiger om af te stellen..
Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo
3 December 2015, 16:13
Estoque schreef:Heb je een remdrukverdeler er tussen zitten? dan kun je het met een druk op de knop veranderen. Anders wordt het lastiger om af te stellen..Bedoel je zo'n aftermarket ding van bv. Wilwood? Nee. De eerste verdachte is vooralsnog de LA remklauw. Die ga ik eerst bekijken.
3 December 2015, 17:22
Zo'n ding bedoel ik inderdaad. Ik was er vanuit gegaan dat je remmen goed waren en dat je wellicht voor grotere remmen als standaard had gemonteerd. dan krijg je het remverschil er niet uit zonder een remdruk verdeler.
Maar als je klauw wellicht niet goed is, dan kan dat het probleem oplossen. Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo
3 December 2015, 18:51
Ik heb overigens al her en der gelezen dat die remdruk regelaars eigenlijk alleen op circuitauto's gemonteerd moeten worden, want ze kunnen blokkeren en daarmee ook de achterwielen, met potentieel gevaarlijke situaties tot gevolg.
3 December 2015, 20:38
Arn02 schreef:moet ik nog ÃÃn keer voor terugkomen. Ien iedere keer weer afrekenen, vrees ik?
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
245 verschoten groen | Joost Zuidam | 49 | 44.917 |
1 March 2018, 13:55 Laatste bericht: SFRC |
|
verschoten groen | Joost Zuidam | 0 | 1.873 |
14 March 2016, 15:02 Laatste bericht: Joost Zuidam |