4 June 2007, 12:31
Was wel een succes zo te zien! Ik stond tentijde te swingen op Pinkpop. Ook geen onaardige bezigheid. Volgende keer wil ik er wel degelijk bij zijn!
Niets is zeker, zelfs dat niet
Foto sjoet en ouwenelen bijeenkomst
|
4 June 2007, 12:31
Was wel een succes zo te zien! Ik stond tentijde te swingen op Pinkpop. Ook geen onaardige bezigheid. Volgende keer wil ik er wel degelijk bij zijn!
Niets is zeker, zelfs dat niet
4 June 2007, 12:51
Zwarte Flirt schreef:Jan het zijn prachtige foto's. :o Zorg wel even dat je hem krijgt! ![]()
5 June 2007, 08:29
Flirt (en anderen natuurlijk):
Hier het adres waar je de panorma vandaan kan halen. Foto is 8742Ã2054 pixels â 5626KB groot, het kan dus even duren voor je hem binnen hebt. Link: http://picasaweb.google.nl/janleendertar...0354851906 ![]()
5 June 2007, 19:58
Helaas Jan, ik vind dat je een mooiere groothoek hebt, maar mijn foto is aanzienlijk scherper.
Misschien kan ik de afgesneden buitenbeentjes nog een beetje fotoshopareren ![]() Ik vond je bewerking leuk, heb hem daarom gekopieerd en nou eens kijken waar die T-shirts blijven om het op uit te proberen. Wordt vervolgd.
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
5 June 2007, 20:50
Zwarte Flirt schreef:Helaas Jan, ik vind dat je een mooiere groothoek hebt, maar mijn foto is aanzienlijk scherper. Als je wil kan ik je de originelen mailen, jemoet ze dan alleen nog aan elkaar plakken. Zelf heb ik ze in Panorama maker 3.0 gemaakt en ze op het grootste formaat uit laten draaien. Het is zijn dus meerdere foto's welke na het plakken nog eens bewerkt zijn,.... Maar ik denk dat je hem op een formaat van drie meter bijna uit moet draaien wil je pixels waarnemen. Ben benieuwd naar je t-shirt exemplaar! 8) ![]()
5 June 2007, 21:18
Citaat:Maar ik denk dat je hem op een formaat van drie meter bijna uit moet draaien wil je pixels waarnemen. Maar goed dat ik de maat van mijn t-shirt nog heb gewijzigd naar XL ;D
1980 GL Diesel (USA)
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
oldtimerbeurs Autotron foto's | jos245 | 8 | 6.776 |
22 November 2008, 21:51 Laatste bericht: ruuds70 |
|
Volvolvo fotosjoet en ouwenelen bijeenkomst nr 2 | Postma 245 GL | 164 | 78.008 |
8 October 2008, 17:40 Laatste bericht: Zwarte Flirt |