18 July 2012, 19:50
afslag Sevenum zit ook een Mickey D, en a/d andere kant van het vidajuct zit een Valk oid, is maar net wat je s'morgens liever hebt..
Nürburgring meeting 29 juli
|
18 July 2012, 19:50
afslag Sevenum zit ook een Mickey D, en a/d andere kant van het vidajuct zit een Valk oid, is maar net wat je s'morgens liever hebt..
18 July 2012, 20:05
Volvo Eindhoven schreef:Kom er regelmatig overheen, de snelweg is nu juist eindelijk af en je hoeft dus niet meer door Venlo stoplichten, rotondes en McDonalds kom je dus niet meer tegen! Euhm? Hoe kan dat? 2 of 3 weken terug nog gereden en na die rotonde was alles gewoon compleet weg? Ik pakte altijd de laatste afslag in NL, dan kom je bij die rotonde uit die meteen de grens over gaat, maar toen ik daar aan kwam was alles op de schop.
18 July 2012, 20:52
Klopt, het bestuur is begin dit jaar al opgestapt, nu is de Ring zelf failliet. Eigendom van de deelgemeente, maar zover ik weet blijft de Ring gewoon toegankelijk.
Meer hierover: http://www.autoblog.nl/over-en-schlus-nu...post-52332
18 July 2012, 21:00
Had dat niet alleen betrekking op het kleine circuit?
18 July 2012, 22:39
Er is nu net een nieuwe MacD geopend bij de afslag voor het VieCuri (Ziekenhuis). Daar kunnen we ideaal stoppen, als je de A73 weer opdraait kun je gelijk de A74 op en zo de A61 weer volgen.
Zal het nummer van de afrit nog wel opzoeken, er staat een grote paal met een 'M' er op, die moet Nicky zelfs kunnen vinden.....;-)
760 | Groen | Snel
18 July 2012, 22:54
BartWillem schreef:Euhm? Hoe kan dat? 2 of 3 weken terug nog gereden en na die rotonde was alles gewoon compleet weg? Ik pakte altijd de laatste afslag in NL, dan kom je bij die rotonde uit die meteen de grens over gaat, maar toen ik daar aan kwam was alles op de schop. Je moet de borden naar Monchengladbach volgen dan wordt je via de A73 op de A74 geleid. Dus eerder van de A67 af!
18 July 2012, 22:56
flip_21 schreef:Er is nu net een nieuwe MacD geopend bij de afslag voor het VieCuri (Ziekenhuis). Daar kunnen we ideaal stoppen, als je de A73 weer opdraait kun je gelijk de A74 op en zo de A61 weer volgen. Is die al klaar dan? Die gouden bogen daar kun je inderdaad niet omheen...
18 July 2012, 22:58
flip_21 schreef:Er is nu net een nieuwe MacD geopend bij de afslag voor het VieCuri (Ziekenhuis). Daar kunnen we ideaal stoppen, als je de A73 weer opdraait kun je gelijk de A74 op en zo de A61 weer volgen. Hier is ie dus: https://maps.google.nl/maps?q=51.351509,...1&t=m&z=16 Vanuit nijmegen gewoon de A73 volgen tot afrit 16 (Venlo-Zuid) en dan het kruispunt oversteken. Mensen vanuit Eindhoven gewoon de A67 volgen tot ze de A73 op kunnen (en dus niet rechtdoor naar de A40/Duisburg). Dan kom je dezelfde afslag tegen. Vervolgens kunnen we zo de A73 weer opdraaien en gelijk de A74 nemen.
760 | Groen | Snel
18 July 2012, 23:00
Volvo Eindhoven schreef:Is die al klaar dan? Die gouden bogen daar kun je inderdaad niet omheen... Weet ik ook niet helemaal zeker, maar hij zag er af uit.. anders parkeren we bij de buren (intratuin geloof ik)
760 | Groen | Snel
18 July 2012, 23:12
Lijkt me een puik plan! Al is het wel jammer van die heerlijk slingerende B-weg :frown:
Ook beter dat die weg eindelijk daar is, irriteerde me er altijd aan nadat je 600 km over de autobahn heb gereden, ever de grens meteen een rotonde en een 80-km weg tegenkomt :ballchain:
Volvo 142S - 1973
Felix |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|