17 December 2010, 13:44
;D keuze genoeg zou ik zo zeggen hÃ
|
goede banden ?
|
|
17 December 2010, 13:44
;D keuze genoeg zou ik zo zeggen hÃ
17 December 2010, 19:32
Bill schreef:Gewoon voor Michelin gaan, is het fijnste voor op een 240 en ok het is een paar tientjes duurder maar dan heb je gewoon het beste. enige is dat bij een maat als 18" het verschil tussen Michelin en iets goedkopers eerder 100 euro per band is ;D tiretest.com kan ook interessant zijn voor wat meningen.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
17 December 2010, 20:53
Heb Nankang bandjes gehad, in de regen is het gewoon drama. Droog is het gewoon krijsen.
Ze zullen ook eerder oud worden dan op zijn, zijn kei hard! Rij nu op Michelin Pilot Sport in de zomer en de volgende worden Sportcontact3 van Conti. Het is maar net hoe je rijstijl is en wat je eist van je auto.
26 December 2010, 01:57
Als je echt niet teveel wilt uitgeven zou ik misschien een paar tweedehands banden kopen van een goed merk en waarvan je weet dat ze niet van een schade auto komen.
Anders nieuw minimaal een redelijk merk als kleber, semperit, fulda etc, maar zeker geen nankang, goodride of roadstone oid! Hankook en toyo zijn ook nog prima qua prijs kwaliteit verhouding. Banden zijn uiteindelijk je enige contact met de grond, dus niet of iig niet teveel op besparen! In mijn budgetjaren moesten banden, schokdempers en remmen altijd ok zijn, de rest is allemaal luxe!
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...
28 December 2010, 11:46
Zoveel mensen zoveel wensen....
Ik heb Meteor winterbanden liggen onder de sedan en deze bevallen prima. Goede grip, niet te veel lawaai. Onder de estate liggen Mastersteel + banden, die bevallen eigenlijk nog beter, maar kon deze niet meer krijgen in de gewenste maat. Op de T5 liggen Nokian WR2 banden, die ik nog over heb gehouden van de 960. Voor zomerschoenen liggen op al onze Volvo's Meteor's. Goede prijs/ kwaliteitsverhouding naar mijn smaak.
www.volvorider.web-log.nl<br />Volvo 240 estate Classic LE MY 93 nr 1046/1600<br />Volvo 240 sedan Super MY 91, G3<br />Volvo 850 sedan T5 MY 94 (alter II)<br />http://twitter.com/volvorider2
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|