Topics: 10
Ga zo een paar dagen op vakantie dus kan even niet reageren..
Begin eerst maar 's met verwijderen van de sierstrippen en dan ga ik 'm poetsen. Die dubbelzijdige tape lijkt me een goed idee voor de plaatsen waar een klemmetje ontbreekt! Ik mis een hoekstrip voor de bumper rechtsachter, linksachter en linksvoor. Hier om de hoek staat een 245 die gestript mag worden, zal 's kijken of daar iets op zit dat past.
Het motorkapscharnier is deels geklonken en lijkt me daarom lastig te vervangen(of ik moet het hele ding vervangen). Zal er eerst nog maar 's grof geweld op toepassen dan..
Topics: 107
amuobe schreef:Ga zo een paar dagen op vakantie dus kan even niet reageren..
Begin eerst maar 's met verwijderen van de sierstrippen en dan ga ik 'm poetsen. Die dubbelzijdige tape lijkt me een goed idee voor de plaatsen waar een klemmetje ontbreekt! Ik mis een hoekstrip voor de bumper rechtsachter, linksachter en linksvoor. Hier om de hoek staat een 245 die gestript mag worden, zal 's kijken of daar iets op zit dat past.
Het motorkapscharnier is deels geklonken en lijkt me daarom lastig te vervangen(of ik moet het hele ding vervangen). Zal er eerst nog maar 's grof geweld op toepassen dan..
Ik bedoelde dus de stootstrips die ONDERAAN de deuren zitten

Die zitten origineel ook met dubbelzijdige tape bevestigd.
Ik zou voor de deurstrips de originele witte klemmetjes kopen.Dat kost geen vermogen
Motorkapscharnier zit met 4 boutjes bevestigd.....
Topics: 35
Gandalf schreef:Zal misschien een verschil tussen NL en BE geweest zijn. In BE heb ik enkel GLT's gezien met de Striping.
Heb ik ook gezien in NL hoor. Weet niet meer of het een polar of GLT was, maar alleszins wel een origineel NLse, witte 240 station.
Enig idee waar ik deze originele witte klemmetjes het best kan kopen?
Ik heb al wat op verschillende sites gezocht, maar kan niet echt achterhalen welke ik dan moet bestellen.
jos245 schreef:amuobe schreef:Ga zo een paar dagen op vakantie dus kan even niet reageren..
Ik bedoelde dus de stootstrips die ONDERAAN de deuren zitten 
Die zitten origineel ook met dubbelzijdige tape bevestigd.
Ik zou voor de deurstrips de originele witte klemmetjes kopen.Dat kost geen vermogen 
Motorkapscharnier zit met 4 boutjes bevestigd.....
Topics: 18
Bij de Volvo dealer.
Dus die heeft dat nog of kan het bestellen!
Vind het wel wat gênant om voor een paar plastic klemmetjes te komen terwijl ik er anders niet kom...
PB240 schreef:Bij de Volvo dealer. 
Topics: 17
Topics: 18
amuobe schreef:Dus die heeft dat nog of kan het bestellen!
Vind het wel wat gênant om voor een paar plastic klemmetjes te komen terwijl ik er anders niet kom...
[quote=PB240 ]
Bij de Volvo dealer. 
Ja heb 2 weken terug alle klemmetjes rondom gehaald. Moesten wel besteld worden maar kunnen het nog gewoon krijgen.
Topics: 22
Bij Scandcar kun je ze telefonisch of per mail bestellen en worden ze gewoon in een enveloppe toegestuurd.
Maar de Volvo Dealer lijkt me in dit geval goedkoper en inderdaad, de ene dealer heeft er geen enkel probleem mee en de andere vindt het zonde van zijn tijd.
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.