Topics: 52
Holowkregel schreef:je kunt natuurlijk ook een waterpomp tang in je dashbordkasje leggen om je stoel te verstellen zonder draaidop. is wel een gepiel iedere keer trouwens
Ja, dat heb ik dus al een tijdje... als de leuning nu gewoon bleef staan zoals hij staat, dan was er nog niets aan de hand. Maar om de paar ritten moet ik 'm een klein beetje naar voren draaien.
Topics: 18
Holowkregel schreef:je kunt natuurlijk ook een waterpomp tang in je dashbordkasje leggen om je stoel te verstellen zonder draaidop. is wel een gepiel iedere keer trouwens
Bij mij ligt die knop er dus ook af (bij wie niet zou ik bijna denken).Ik heb ook al een keertje geprobeerd om 'm weer erin te klemmen maar ben er toen het niet meezat maar mee gestopt. :twisted:
De enkele keer dat ik m'n stoel moet verstellen druk ik de knop gewoon tegen het asje aan en terwijl draai ik eraan. Gaat prima. :lol:
Binnenkort zal ik met jouw gebruiksaanwijzing toch nog maar een keer een poging wagen om de stoel te repareren.
Topics: 17
ja als iets los is geweest wat gemaakt is om vast te zitten krijg je het nooit meer echt goed als nieuw dus wel voorzichtig doen. misschien kun je ook wel een nieuw klemplaatje kopen die sluit natuurlijk veel beter maar ik weet niet of dat kan zou je ff bij de dealer moeten vragen.
Vitara
Topics: 55
Holowkregel schreef:nou ik heb weer wat. de knop van de rugleuning verstelling,grote draaiknop is me aan stukken gesprongen.
nou heb ik nog wel een extra stoel dus ik denk dat kun je vast overzetten maar hoe dat zit muurvast en geen boutje of klipje oid te zien. weet iemand of die knoppen eraf kunnen en hoe???
wie weet
Tsjonge jonge, he'j net mooie stoel'n, mut 't weer kapot... Wat bu'j ok 'n onmundige knooierd...
Volvo 240 GL sedan 1992 (en een DAF 55 variomatic 1970)
Topics: 17
dat heb je goed gezien in t verre noorden maar ik had gelukkig nog m'n oude stoelen met knoppen dus kon zo overzetten. maar ben wel heel blij met t interieurtje hoor. die pluche stoelen lijken heel chic in de van. paste perfect interieur uit 83 in een 90er. alleen de vloerbedekking achterste deel was te kort. van sedan in van uitvoering. maar gelukkig was mijn voorste deel heel slecht en achterste best goed(achterin zit niemand dus weinig gebruikt) en heb jou voorste deel en mijn achterste deel gebruikt. was zelfde kleur en stof gelukkig.
zal eens een keer verhaaltje met foto maken als ik weet hoe dat moet
en ja ik was iets te onbenullig bij t inbouwen ik wilde effe gauw de rugleuning opdraaien dan kan t makkelijker door de deur met inzetten en dat was zo'n plastic knop van 22jaar oud niet zo gewend.
Vitara