Topics: 107
joopdepoop schreef:Jambon schreef:Volvo forumleden die elkaars sierstrips pikken...?!
Heb mezelf trouwens op een idee gebracht :-)
S'nachts bij iemand zijn oppompbare schokdempers onder de auto vandaan halen is wel meer werk dan een sierstripje pikken hoor ;D
Topics: 54
joopdepoop schreef:Jambon schreef:Volvo forumleden die elkaars sierstrips pikken...?!
Waar ik woon wordt alles wat niet vastzit gepikt.
Heb mezelf trouwens op een idee gebracht :-)
Verhuizen?
Groeten van Frans
Topics: 17
het schijnt dat die hoek sierstripjes boven op de bumper best vaak gejat worden.... Kost(t)en nl E70 bij de dealer en gaan vaak kapot.
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...
Topics: 25
Bumperhoekstrippen worden idd vaker gestolen >
Ik heb het al vaker meegemaakt dat er mensen langs komen voor onderdelen/accesoires omdat ze van hun auto gejat zijn...
Laatst nog iemand gesproken die op deze manier zijn snowcap is "verloren"
Als je sierstrippen wilt monteren haal dan even wat nieuwe clipjes,zijn gewoon leverbaar en is geen grote investering,dan zit het ook meteen goed vast.
Kit geeft alleen maar ellende later.
Topics: 107
Ticcie schreef:Kost(t)en nl E70 bij de dealer en gaan vaak kapot.
Toch geen 70 euro per stuk zeker?? :o
Topics: 22
Ticcie schreef:het schijnt dat die hoek sierstripjes boven op de bumper best vaak gejat worden.... Kost(t)en nl E70 bij de dealer en gaan vaak kapot.
ben ik even blij dat die van mij niet meer mooi zijn, dan neemt tenminste niemand ze mee.
het lijkt me dat wat mike sanders vet onder een strip geen kwaad kan.
de klemmetjes zijn inderdaad gewoon nog bij de dealer te halen, met een paar nieuwe zit het weer netjes stevig vast.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Topics: 25
jos245 schreef:Ticcie schreef:Kost(t)en nl E70 bij de dealer en gaan vaak kapot.
Toch geen 70 euro per stuk zeker?? :o
Helaas wel :o