17 July 2009, 09:46
KLOENK!
Zo he! Ambitieus plan! Veel suc6 toegewenst!
Zo he! Ambitieus plan! Veel suc6 toegewenst!
|
Verroest
|
|
17 July 2009, 12:00
Bedankt allemaal, jullie medeleven steunt beslist :-* :-* :-*, maar ik moet het nog wel even allemaal doen. :
:![]() Al wel een vrijblijvende afspraak gemaakt bij de spuiter hier om de hoek om, zodra ik begin met slopen, mijn 4 deuren te brengen en als het lassen klaar is, de op het dashboard en bestuurdersstoel na, kale auto weer mooi te maken. Ik had Pistonpen Paultje beloofd hem te helpen, maar of hij dat niet vertrouwd, of liever alleen werkt ??? ??? ??? Maar als ik volgende week niets hoor zal ik naar een andere gave bodem op zoek moeten. :'( Weet iemand er nog een ???
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
17 July 2009, 12:29
Woei :o
![]() Je woonde volgens mij best wel in de buurt. Mocht ik kunnen helpen kan ik evt wel een handje toesteken bij deze monsterklus.
17 July 2009, 17:30
Ik zet je op de lijst Robbert, bedankt voor je aanbod. :-*
17 July 2009, 22:14
ai ai ai dat ziet er heel beroerd uit.....
Kweenie hoe ik dat zou aanpakken, maar ik geloof dat ik gewoon in een grote cirkel rondom het gat alles eruit zou slijpen en dan hetzelfde stuk erin zetten van een gave (je originele plan). Anders wordt het precies richten etc volgens mij erg lastig. Heeft Arie-Jan zijn donorchassis misschien nog staan??
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...
17 July 2009, 22:28
Dat donortje van AJ staat er nog wel, maar daar is voor de plannen van Gerard al te veel van weg.
misschien is dit wel wat: KLIKKKKKKK Dan heb je ook nog wat losse reservedelen (om eventueel de kosten te drukken) //mod edit heb de link aangepast voor je peter ![]() Dank je!
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
17 July 2009, 22:34
Wilde net een stukje schrijven over mijn trekhaak avontuurtje, las ik dit bericht. Valt mijn probleempje helemaal bij in het niet. Wens je in ieder geval succes!
Volvo V70 (2001)
Volvo 940 (1997) Peugeot 205 (1997) Volvo 240 Estate (1986) Porsche 924 (1983)
17 July 2009, 23:08
ik zou dan toch even bij een expert wat advies inwinnen. Je zet in principe een halve auto over en ik vraag me af of de constructiestijfheid dan wel behouden blijft, afgezien van het richten.
Wellicht is het nog beter om 'm officieel om te katten met een nieuwe carrosserie en dat met de de RDW te overleggen? Da's wel wat ombouwwerk (+spuitkosten), maar relatief eenvoudig werk en vlgs mij mag het, mits je de rest vd onderdelen origineel houdt.
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...
17 July 2009, 23:34
Belastingvrij houden was inderdaad de belangrijkste drijfveer, Paul.
Dus ik denk inderdaad dat die optie ook overwogen moet worden. Ik ga met de RDW in conclaaf of ze het toelaten, maar loop dan wel het risico dat bij NEEN de volgende APK keuring gegarandeerd in een extra controle uitloopt. 8) 8) 8) En Peter ik was al een blauwe '92 tegengekomen voor â⬠450, dus die romp komt er echt wel. Richten en geschikte verstevigings profielen zetten is overigens het voordeel van werken in een staalconstructie werkplaats, omdat werkelijk alles voor handen is en mijn schoonvader, hoewel hij de klus zelf waanzin vindt, er wel aan bij wil dragen als ex-eigenaar van het bedrijf. :-X :-X :-X
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|