Ik schrok even bij het lezen van "ranzig bruin". Na het zien van de foto's kan ik je alleen gelijk geven.
Dat is echt een ranzige kleur bruin. Dat men zoiets nog bruin kan noemen.
Topics: 8
Dirk242 schreef:Ik schrok even bij het lezen van "ranzig bruin". Na het zien van de foto's kan ik je alleen gelijk geven.
Op zijn Vlaams gezegd Dirk 242: Ge zijt wel een kieke.
Topics: 15
De kentekenplaat zegt 'rood', maar dat is het ook niet echt...
Topics: 1
Ik zie telkens op het Forum dat iedereen nog netjes commandant gebruikt. Opzich niks mis mee, maar mocht je de kleur echt eens terug willen krijgen probeer eens;
http://www.meguiarsonline.nl/?gclid=CJ_E...3god6lvwpA
http://www.ts24.nl/index.php/cat/631/Meg...3goduSceqA
Zijn stappenplannen die je auto echt als nieuw doen lijken, althans de lak dan. Tevens halen ze de lichte cirkels/krasje weg, heb hetzelf gedaan op een seat ibizaatje, werkelijk resultaat was als nieuw!
Mocht je die echte kleur rood eens terug willen krijgen, you always can give it a try!
Grtz! & Succes!
Topics: 84
Mooi oud, reflectortjes aan de deuren hoorden er ook helemaal bij in die tijd. De banden lijken een beetje klein. Maak je niet ongerust over onderhoudshistorie, als er al iets kapot gaat heb je óf een maand de tijd om er mee rond te rijden op zoek naar onderdelen, of het kan geen kwaad. Koelslangen, die zou ik kritisch bekijken, je wilt niet ineens al je koelwater verliezen.
Het kan natuurlijk geen kwaad alles (=alles, in 30 jaar kunnen de gekste dingen versleten raken) op je gemakkie langs te lopen.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Topics: 8
Dirk242 schreef:Belg schreef:Dirk242 schreef:Ik schrok even bij het lezen van "ranzig bruin". Na het zien van de foto's kan ik je alleen gelijk geven.
Op zijn Vlaams gezegd Dirk 242: Ge zijt wel een kieke.
Nou zou ik toch moeten weten wat dat betekent, aangezien het hier 5 kilometer vandaan ligt, maar weet het echt niet. Leg eens uit, ben benieuwd.
Bwa, ik bedoel ermee dat je een flapuit bent.
danielk schreef:met de kleurcode kunnen ze een hoop bij een professionel verf bedrijf.
Distruriem zou ik iig ff doen, en dingen als bougies,olie,oliefilter,koelvloeistof etc ook eens. Kost niks, maar verschil zul je zeker merken.
distributie kan toch geen kwaad om op te rijden bij deze auto's? De rest staat al op het programma ja
Marc1970 schreef:Mooi oud, reflectortjes aan de deuren hoorden er ook helemaal bij in die tijd. De banden lijken een beetje klein. Maak je niet ongerust over onderhoudshistorie, als er al iets kapot gaat heb je óf een maand de tijd om er mee rond te rijden op zoek naar onderdelen, of het kan geen kwaad. Koelslangen, die zou ik kritisch bekijken, je wilt niet ineens al je koelwater verliezen.
Het kan natuurlijk geen kwaad alles (=alles, in 30 jaar kunnen de gekste dingen versleten raken) op je gemakkie langs te lopen.
Hij ligt vrij laag achter, maar voor de rest zijn de velgen gewoon hetzelfde als andere 240's die ik zie, de banden niet, die zijn later vernieuwd, maar wat wil je na 30 jaar. Ik heb een volvo 240 onderhoudsboekje, daar staat wel wat in; ik zal de banden eens controleren.
Topics: 84
De distributieriem mag gewoon breken, er gaat verder niks kapot, het enige nadeel is dat je dan vrij snel stilstaat. Op een spoorwegovergang bijvoorbeeld. Oefen vast met het rijden op de startmotor.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969