Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nivomat, hoe en wat?
Wat kosten van die koni veren, enne.... kun je dat zelf doen? (ik heb geen brug)
Volvo 245 GLE 1979
Antwoord
Bert N schreef:Ik heb vorige week nieuwe Nivomat schokbrekerset onder de auto laten zetten.

Zo'n set is nog gewoon te bestellen bij de dealer. Levertijd was 3 dagen omdat zo'n set uit Zweden moet komen.

Mijn monteur heeft niets gerekend voor het monteren omdat het er zo maar onder zat en de auto moest toch een beurt hebben.
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
Antwoord
Bert N schreef:
Bert N schreef:Ik heb vorige week nieuwe Nivomat schokbrekerset onder de auto laten zetten.

Zo'n set is nog gewoon te bestellen bij de dealer. Levertijd was 3 dagen omdat zo'n set uit Zweden moet komen.

Mijn monteur heeft niets gerekend voor het monteren omdat het er zo maar onder zat en de auto moest toch een beurt hebben.

Hoe kan je die dingen dan instellen? De mijne hangt dus ook een bitje achterover en zit er ook aan te denken hier iets aan te doen.
[Afbeelding: 50230371_6_BZi3-1.jpg]
Antwoord
michiel schreef:Wat kosten van die koni veren, enne.... kun je dat zelf doen? (ik heb geen brug)

Kijk even op mijn weblog bij " nieuwe veren" !
http://www.everyoneweb.com/volvorider
Volvo 240 estate, classic limited edition 1046/1600 MY'93, amerikaanse uitvoering
Volvo 240 sedan, Super MY'91 G3
Antwoord
Postma 245 GL schreef:
Bert N schreef:

Hoe kan je die dingen dan instellen? De mijne hangt dus ook een bitje achterover en zit er ook aan te denken hier iets aan te doen.

Dit gaat volledig automatisch. Tijdens het rijden past de auto zich aan.
Antwoord
Bert N schreef:
Postma 245 GL schreef:
Bert N schreef:

Dit gaat volledig automatisch. Tijdens het rijden past de auto zich aan.

Voor dat bedrag zit alles erbij. Ik bedoel bij mij zit er nog helemaal niets van dat alles.
Antwoord
Hoeft ook niet. Je plaatst gewoon nieuwe schokbrekers en veren. (volgens mij) De oude heb ik nu te koop met foto op marktplaats. Kun je zien wat er onderweg komt.

Ik weet alleen niet vanaf welke leeftijd dit systeem past.
Antwoord
Bert N schreef:Hoeft ook niet. Je plaatst gewoon nieuwe schokbrekers en veren. (volgens mij) De oude heb ik nu te koop met foto op marktplaats. Kun je zien wat er onderweg komt.

Ik weet alleen niet vanaf welke leeftijd dit systeem past.

hmmm maar eens over nadenken,...
Morgen ff bij Hunter kijken naar een stoel,... huidige is een beetje aan het doorzakken
Antwoord
Postma 245 GL schreef:Morgen ff bij Hunter kijken naar een stoel,... huidige is een beetje aan het doorzakken

Ik weet niet wat er aan je stoel mankeert maar Hunter heeft bijna geen 240 onderdelen. Ook zijn de stoelen vaak te repareren.
Antwoord
Bert N schreef:
Postma 245 GL schreef:Morgen ff bij Hunter kijken naar een stoel,... huidige is een beetje aan het doorzakken

Ik weet niet wat er aan je stoel mankeert maar Hunter heeft bijna geen 240 onderdelen. Ook zijn de stoelen vaak te repareren.

Deze hangt door, onder en aan de achterkant. moet dus eigelijk 1 hebben die hard is zodat ik de hoezen om kan zetten.
Dat is het idee tenminste Big Grin
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Nivomat 240 schokbrekers chrisvhout 5 6.094 24 March 2021, 10:43
Laatste bericht: Volvo Eindhoven
  Nivomat veerpoot vervangen Ruud W.brink 1 2.886 26 August 2019, 13:11
Laatste bericht: Marc1970
  Rubberhoes vervangen nivomat hun 0 2.273 28 February 2015, 11:55
Laatste bericht: hun
  slijtagepatroon nivomat 240estate 9 13.068 4 April 2008, 00:32
Laatste bericht: Hommerson
  Passen nivomat's van een 92'er 945 ook op een 88'er 740 TIC ? pwassink 0 1.625 30 November 2007, 14:11
Laatste bericht: pwassink

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)