Topics: 42
zoo, dat was ver zoeken nar mijn topic :o
Vandaag heb ik nieuwe Bilstein schokdempers binnen gekregen.
as maandag maar eens monteren.
Ik merk wel dat de auto vochtig is aan de binnenkant. Vanmiddag bij de praxis maar eens een vochtvreter kopen.
Dat schijnt te helpen.
Heb ondertussen ook al centrale deurvergendeling. Die kan ik ook mooi inbouwen.
Alleen de prioriteit is nog steeds de afstelling van de motor.
Vandaag heb ik weer eens gereden en wonderbaarlijk (zover is het nu al) reed ie goed op gas...
Binnenkort toch maar eens wat spullen kopen voor een beurtje. Alles lekker fris, dat zal zeker wel wat schelen.
Topics: 176
Goeie keus die Bilsteins.
Zit er zelf ook nog steeds over te twijfelen.
Welke heb je?
De B6? (Voor: P36-0081 & achter B46-0296 )
of de normale? (Voor: PNE-3031-BE & achter BNE-1952-BE)
Topics: 135
leuke kar! Met veel karakter!
Zeker de moeite om in een goede staat te brengen.
Die vochtvreters vertrouw ik niet. Volgens mij kunnen ze je interieur aantasten. Ik zou eerder eens naar de oorzaak op zoek gaan. Voorruitrubber al gechecked op roest eronder? Irritantste 240 kwaal vind ik persoonlijk. Laat je auto op wonderbaarlijk snelle manier zo ontzettend aftakelen!
Verder puike kar hoor, dus ga op zoek!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Topics: 14
Bekend probleem dat vocht in je auto. Ik heb het probleem met vocht in mijn 245DL uit '77 ook, en bij mij zou ik de voorruit eens opnieuw erin moeten laten zetten... het ziet er allemaal erg uitgedroogd uit, bij de rubbers van mijn voorruit:-X Verder een mooie auto
Volvo 245 DL, B19A, M46, 1977
Volvo 240 Polar, B230F, M47, 1992
Gideon schreef:Bekend probleem dat vocht in je auto. Ik heb het probleem met vocht in mijn 245DL uit '77 ook, en bij mij zou ik de voorruit eens opnieuw erin moeten laten zetten... het ziet er allemaal erg uitgedroogd uit, bij de rubbers van mijn voorruit:-X Verder een mooie auto 
NIET uitstellen!!!!
Ziet er inderdaad naar uit dat ik er binnenkort aan moet geloven er een andere ruit erin te moeten laten zitten...
Aan de voorkant zitten al heel wat " blaasjes" En toen ik vorige keer in de regen reed, druppelde het van het dak af....
Ik zal volgende week eens gaan kijken waar ik dat het beste kan laten doen.
Heb zelf geen garage om het op te knappen (en om het nu buiten te doen met dit weer...)
Ik heb trouwens de gewone bilsteins gekocht, die andere waren mij iets te prijzig.
markfranken schreef:Ziet er inderdaad naar uit dat ik er binnenkort aan moet geloven er een andere ruit erin te moeten laten zitten...
Aan de voorkant zitten al heel wat " blaasjes" En toen ik vorige keer in de regen reed, druppelde het van het dak af....
Ik zal volgende week eens gaan kijken waar ik dat het beste kan laten doen.
Heb zelf geen garage om het op te knappen (en om het nu buiten te doen met dit weer...)
Ik heb trouwens de gewone bilsteins gekocht, die andere waren mij iets te prijzig.
ja maar reken op laswerk ! Daaronder zitten gaten. De rand moet eruit gezaagd en nieuw erin gelast worden.
Is goed op te lossen...maar verkijk je er niet op.
daarom zoek ik een bedrijfje op

Of heeft iemand van het forum zin om dat te doen??
Spreek volvo200liefhebber daar eens over aan. Misschien kan hij jou helpen.
Topics: 56
of volvo-boudewijn.nl, heeft mijn volvo ook onderhanden genomen, zie de foto's
http://www.mijnalbum.nl/Album=W76ZXEMK
![[Afbeelding: blackmoose.png]](http://img829.imageshack.us/img829/2489/blackmoose.png)
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD