Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Long time no see
Ik vind Jaguar,en met name de oudere XJ/XJS modellen geweldig.
Ik rij regelmatig met een 2002 zwarte Jaguar 4.0 XJR Supercharged :o Wat een pracht bak is dat ;D
Antwoord
Jaguar 4.0 XJR Supercharged

Performance
Acceleration (0-60 mph): 5.5 sec. Braking Distance (60-0 mph): 120 ft.
Number of Cylinders: 8 Horsepower: 370 hp Max Horsepower: 6150 rpm
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Top auto
245 USA 1982&nbsp; + <br />Eend uit 1982
Antwoord
volvo200liefhebber schreef:Ik heb je een mail gestuurd met een leuke tip 8)

Waar heb je die heen gestuurd dan? Nog niks gehad......

@Peter: zakgeld voor zaterdag ligt al klaar. Mochten we elkaar treffen dan trakteer ik op koffie ;D ;D

@Geestschrijver: goed te zien dat je nog steeds 'in vorm bent'...... Tongue

@iedereen: dank voor alle leuke reacties. Mijn XJ6 is 'maar' een 3.2. straight six. 218PK maar ook dik 1700 kilo. Zoals ze dat bij RR vroegen omschreven is de power 'sufficient'. Naar 200 gaat in een vloeiende beweging. Het restje gaan we binnenkort (misschien wel zaterdag, ik wil na de beurs ook nog bij The Gallery in Brummen kijken) wel eens bij onze Duitse vrienden uitproberen. Zo'n auto koop je (ik) ook niet om te racen, maar om te cruisen. Ik vind dat bij de snelle Jag's er altijd iets (teveel) van de charme verloren gaat. Caspers heeft ook een XJR Limited Edition staan, all black: lak, leer, interieur, accenten, 20'' meerdeels velgen. Op zich wel humor, maar dan koop ik wel een matzwarte Caprice Classic met Wolfrace velgen. Of een Smokey and the Bandit Firebird......

Overgens heb ik voor de koop ook nog in een XJ8 gereden. Die auto was bij lange na niet zo netjes als de mijne, maar had als extra kunstje wel het hele mooie V8 geluid. Maargelukkig staan er hier in de buurt een XK8 en heeft de buurman een 645Ci, dus qua V8 geluid kom ik wel aan mijn trekken Big Grin Dat geluid is overigens ook gelijk het enige mooie aan die 'Beamer'......oh jee, hebben we het alweer over smaak....zal het proberen te laten....

Ook bedankt voor de tips over het onderschrift. Daar ga ik binnenkort wel even een studie aan wijden.

Zo, nu ga ik een Alfa 147 van een champignonkwekerij op het dak ontdoen....... :o
(auto van vriendin van Linda, mooi ding, heeft alleen wat (boel) sop nodig. Is overigens 'at the right price' te koop. Dus als er nou iemand HEEL graag een 147 wil (zou niet weten waarom, maar goed....oeps doe ik het alweer......), let me know!

Groeten.
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
Ik had een bericht naar je e-mail gestuurd en nu voor de zekerheid ook een PB.
Antwoord
PB ontvangen! (mail overigens nog steeds niet; raar.... ???)
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
Sander van Buiten schreef:@Peter: zakgeld voor zaterdag ligt al klaar. Mochten we elkaar treffen dan trakteer ik op koffie ;D ;D

Dat bakkie koffie zal ik dan nog wel te goed houden, want zoals het er nu uitziet, ben ik er alleen maar op zondag
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
Nou Peter, als je eens in de buurt van Groningen bent...... 8)
Antwoord
Hey Sander,
Heb je gisteren gemist, (op het forum ook al een hele tijd)
Kan me wel nog herinneren dat we nog naar die blauwe 264 hebben staan kijken twee jaar gelden op het VKB.

groet
Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Antwoord
Hoi Ruud,

Volgens mij zag ik je naar buiten glippen toen ik nog in de rij voor de kassa stond, rond uur of 11.30.
Mijn reisgenoot had 's ochtends iets langer nodig om zijn kids rustig te krijgen....... Wink

En toe hij thuis was lagen ze al lang op ben (zie ander topic)........... >Sad
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  a little shorter long time no see Walter S 4 3.045 15 October 2008, 07:39
Laatste bericht: Walter S

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)