volvo200liefhebber schreef:Ik heb je een mail gestuurd met een leuke tip 8)
Waar heb je die heen gestuurd dan? Nog niks gehad......
@Peter: zakgeld voor zaterdag ligt al klaar. Mochten we elkaar treffen dan trakteer ik op koffie ;D ;D
@Geestschrijver: goed te zien dat je nog steeds 'in vorm bent'......
@iedereen: dank voor alle leuke reacties. Mijn XJ6 is 'maar' een 3.2. straight six. 218PK maar ook dik 1700 kilo. Zoals ze dat bij RR vroegen omschreven is de power 'sufficient'. Naar 200 gaat in een vloeiende beweging. Het restje gaan we binnenkort (misschien wel zaterdag, ik wil na de beurs ook nog bij The Gallery in Brummen kijken) wel eens bij onze Duitse vrienden uitproberen. Zo'n auto koop je (ik) ook niet om te racen, maar om te cruisen. Ik vind dat bij de snelle Jag's er altijd iets (teveel) van de charme verloren gaat. Caspers heeft ook een XJR Limited Edition staan, all black: lak, leer, interieur, accenten, 20'' meerdeels velgen. Op zich wel humor, maar dan koop ik wel een matzwarte Caprice Classic met Wolfrace velgen. Of een Smokey and the Bandit Firebird......
Overgens heb ik voor de koop ook nog in een XJ8 gereden. Die auto was bij lange na niet zo netjes als de mijne, maar had als extra kunstje wel het hele mooie V8 geluid. Maargelukkig staan er hier in de buurt een XK8 en heeft de buurman een 645Ci, dus qua V8 geluid kom ik wel aan mijn trekken

Dat geluid is overigens ook gelijk het enige mooie aan die 'Beamer'......oh jee, hebben we het alweer over smaak....zal het proberen te laten....
Ook bedankt voor de tips over het onderschrift. Daar ga ik binnenkort wel even een studie aan wijden.
Zo, nu ga ik een Alfa 147 van een champignonkwekerij op het dak ontdoen....... :o
(auto van vriendin van Linda, mooi ding, heeft alleen wat (boel) sop nodig. Is overigens 'at the right price' te koop. Dus als er nou iemand HEEL graag een 147 wil (zou niet weten waarom, maar goed....oeps doe ik het alweer......), let me know!
Groeten.
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km