18 September 2008, 21:27
ik ken die discussie niet maar ik kan me voorstellen hoe die ongeveer verliep......
bij ons op de zaak zijn de meningen ook verdeeld.
ik ben niet hun advocaat maar ik spreek uit eigen ervaring
als ik zeg dat het net was alsof we zo de serie instapten, Manni was heel enthousiast en zwaaide direct bij aankomst al alsof hij al op ons stond te wachten.
hij babbelde er gezellig op los, net als op TV en er was niets gekunstelds aan voor mijn gevoel.
ook Uwe was behoorlijk spraakzaam en toeschietelijk om ansichtkaarten te halen met hun handtekeningen.
het was gewoon een leuke ervaring die aan de ene kant helemaal nergens over ging en aan de andere kant (misschien wel daarom) juist zo leuk was.
bij ons op de zaak zijn de meningen ook verdeeld.
ik ben niet hun advocaat maar ik spreek uit eigen ervaring
als ik zeg dat het net was alsof we zo de serie instapten, Manni was heel enthousiast en zwaaide direct bij aankomst al alsof hij al op ons stond te wachten.hij babbelde er gezellig op los, net als op TV en er was niets gekunstelds aan voor mijn gevoel.
ook Uwe was behoorlijk spraakzaam en toeschietelijk om ansichtkaarten te halen met hun handtekeningen.
het was gewoon een leuke ervaring die aan de ene kant helemaal nergens over ging en aan de andere kant (misschien wel daarom) juist zo leuk was.

![[Afbeelding: shockedy.gif]](http://img192.imageshack.us/img192/8264/shockedy.gif)