Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
meet and greet met de LUDOLFS
vandaag met m'n zoon even langs geweest bij de Ludolfs.
moest voor t'werk vlakbij Dernbach wezen dus waarom niet even geprobeerd........

[Afbeelding: ludolfs.jpg]

de broers Uwe en Manni stonden net buiten op de trap en we hebben zowaar nog even een praatje en foto's gemaakt.
het leek wel of we zo de TV binnenstapten, de jongens waren precies zo als in de serie.

met de ludolfs is het volgens mij net als de volvo 200 serie; je vind het mooi of je vind het niks!

wij vinden beide leuk.
Antwoord
STOER ;D ;D

ik heb ook nog wel eens gedacht gewoon voor onderdelen langs te gaan, zo ver weg is het niet vanuit zuid-limburg Wink
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
Cool ! Smile

Ik las onlangs op het forum dat ze in een van de uitzendingen een 262 voor de sloop hadden gekocht. Zou die uitzending nog ergens terug te vinden zijn vraag ik me af...
Antwoord
Gewoonweg TE VET!! ;D

Waar waren de Günther en Peter? Zeker ''ein bisschen relaxen'' Wink

Groet
760 | Groen | Snel
Antwoord
jos245 schreef:Cool ! Smile

Ik las onlangs op het forum dat ze in een van de uitzendingen een 262 voor de sloop hadden gekocht. Zou die uitzending nog ergens terug te vinden zijn vraag ik me af...

ze hebben met een prachtige 262 gereden, maar niet gesloopt, das wat ik herinner. heb niet alle afleveringen gezien...
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
ik weet niet waar de anderen waren, alhoewel........wat je zegt zal niet ver naast de waarheid zitten.

als je eens wat googled op de ludolfs zie je dat ze op hyves staan en ook een eigen site hebben.
daarop staan foto's van een open dag met 15.000-20.000 bezoekers!!!!!!

ook las ik dat zo maar langs gaan uit den boze is en dat ze zelfs een portier zouden hebben(meerdere portieren zelfs "im lager" maar ik bedoel zo'n mannetje met een V op z'n borst) om de fans wat te reguleren.

hoe dan ook, het ging vanmiddag heel relaxed wat gebabbeld over de sloperij waar ik vroeger werkte en over nieuwe opnames.

wat die 262 betreft, iemand heeft op VOLVOLVO pas een filmpje gelinkt waarin die volvo samen met een 100 de "elchtest" doet.
Antwoord
Super tollll ;D
[Afbeelding: 50230371_6_BZi3-1.jpg]
Antwoord
Prachtig ;D

Geweldig stel die Ludolfs en een foto om in te lijsten Smile Smile Smile Smile Smile Smile

Mein kopf ist wie ein computer ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Antwoord
volvo200liefhebber schreef:Prachtig ;D

Mein kopf ist wie ein computer ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

HEEE ! Das mijn tekst ;D ;D ;D Wink
Antwoord
Het betreffende filmpje staat al op het forum... dacht ergens bij filmpjes...
anders even youtuberen met 262C en Ludolfs Wink

Hebben we er niet een petite discussie over gehad of het wel dan niet in scene was gezet??? Tongue
245 GL => B230F  aka De Rooie

Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)