Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
brandstofprijzen
volvorider schreef:Wel een beetje onzinnige tellers op die site.....

Zal niet op de Euro nauwkeurig zijn maar het geeft wel duidelijk aan hoeveel geld er binnenkomt.

Ik denk dat niet veel mensen zich realiseren dat er ongeveer elk uur voor 1 miljoen Euro aan accijns wordt betaald. Elk uur weer opnieuw.
Volvo 240 GL estate B230f&nbsp;&nbsp; '91<br />BMW 2002 '73<br />Deutz D4005 '67
Antwoord
Ik rijd niet voor niks al 25 jaar op lpg.

Ik vond de benzine in 1982 al te duur ;D
Antwoord
dit is echt extreem. gelukkig kan ik als student nog met mijn OV-kaart gratis met de bus en trein. heb de 240 al enkele maanden stilstaan mbt het vervoer voor school. Voordien was de bus-aansluiting zo slecht dat het gewoon niet te doen was, gelukkig sluit alles nu een beetje aan.

Omdat ik het niet meer zag zitten qua benzine prijzen heb ik gisteren nieuwe injectoren gekocht zodat ik weer ethanol in de tank kan gooien. kost wel ff 150 euro maar dat verdien ik wel weer terug.....
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
Ik ga per volgende week 40 km dichter bij huis werken (enkele reis wordt 20 km) en ik neem vanaf september een dag ouderschapsverlof op.
Antwoord
wat is het heeeeerlijk om weer te leasen. Die tankpas is goud waard. En mij interesseert t geen reet in welke auto ik nu rijdt. Het is iig goedkoper dan in een 240 rijden! En onbeperkt waardoor ik niet na hoef te denken om ff naar mn ouders te gaan, 220km verderop!

afstanden worden door die steeds hoger wordende prijzen steeds verder... :Smile Ik haat Bos al langer dan vandaag. Ik stem ook NOOIT op zijn club.

Laten we dus massaal anders stemmen..voor een partij die wel inziet dat burgers geen melkkoeien zijn en dat het gewoon van de zotte is! Het is een wasse neus om ook alles onder t mom van t milieu duurder te maken. Denken ze nou echt dat iemand die een Porsche Cayenne koopt er wakker van ligt dat ie slurptaks moet betalen!?

De keuze is aan jullie zelf!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Citaat:Ik haat Bos al langer dan vandaag.

Daarom ga ik altijd naar de hei...
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.
Antwoord
TheSaint77 schreef:Laten we dus massaal anders stemmen..voor een partij die wel inziet dat burgers geen melkkoeien zijn en dat het gewoon van de zotte is!

De keuze is aan jullie zelf!

Is er een partij die de burgers niet zou uitmelken dan..? Wink
Antwoord
STEM Volvolvo
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
als ik m'n tank er ook goedkoop mee VOL krijg ... okay!
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
Ik denk dat je daar wel eens een juiste toekomstvoorspelling kan hebben gedaan. Als de prijs in NL (EU) zo hoog gaat worden dat zelf ophalen van brandstof interessant gaat worden, dan denk ik dat er ondernemers zullen opstaan die massaal brandstof gaan kopen in Afrika of Latijns-Amerika. Natuurlijk is de concurrentie groot en zal het niet makkelijk zijn om de monopoliepositie van Shell e.a. te omzeilen, maar ik zie dit wel gebeuren.

Wat betreft tanken in Luxemburg; voor particulieren zoals wij kan dat interessant zijn om een paar tientjes te verdienen, maar eigenlijk is het niet zo lucratief. Je moet jerrycans aanschaffen, vervolgens heen en terugreis Luxemburg en dan moet je de jerrycans opslaan. Om nog maar te zwijgen van de brandweer-voorschiften.

Maar ook dat zie ik wel iets gebeuren; mensen die een oplegger huren, een stuk of tien vaten kopen, naar Luxemburg rijden en voor een jaar benzine inkopen. Dat zou zomaar 500 a 600 euro kunnen schelen. Je moet dan wel een grote opslagplaats hebben die veilig is. Een vergunning van de gemeente krijg je nooit. Het zal dan illegaal moeten.
Volvo 740 tic '84.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)