Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
FEELER : sleutelhulp bij Hooftman
VolvoMafia schreef:Dit is topic waarin ik even een hengel uit wil gooien. Lees ook dit topic, weet je waar het vandaan komt.

De vragen:
1) Wie wil gebruik maken van een sleutelmogelijkheid?
2) Wat zou je dan willen doen?
3) Vind je dat je te monteren delen moet kopen bij het sleutelbedrijf?
4) Wat zou de vergoeding mogen zijn voor deze sleutelmogelijkheid?
5) Welke kwalificatie moet je hebben om deel te mogen nemen? Denk aan actieve deelname op dit forum.

Ik denk aan een vaste deelname-prijs, bv per uur. Dan geven wij assistentie. Je sleutelt echter zelf, wij adviseren alleen wat te doen.

Alvast bedankt voor de reacties!
1) Ik wil wel meedoen! (goed dat Henqui nog even om aandacht vraagt!)
2) K-jet weer aan de gang op benzine. Onsteking afstellen als ik daar nog niet aan toe ben gekomen.
3) Voor simpele dingen als olie vervangen etc wel. Andere onderdelen zijn vaak in de USA veel goedkoper te krijgen.
4) Vorige keer betaalden we 30 euries ofzo incl catering. Dat vond ik wel ok, alleen het is wel afhankelijk van het aantal bruggen/ monteurs etc. Vorige keer stonden veel mensen te wachten tot dirk T tijd had, deze keer is het beter om een monteur te hebben die stuurt en niet je hele reparatie doet ten koste van anderen. (Sorry Rob, maar zo was het wel een beetje.)
Wat ik wel wil adviseren om vooraf te peilen wie wil en ook vooraf te laten betalen.
5) Activiteit op het forum is moeilijk te meten vind ik. Alleen iemand die je nooit hier ziet die ineens wel naar een sleutel dag wil.... Het ligt er vooral aan
Volvo 245 GLE 1979
Antwoord
Maak je geen zorgen Michiel, Hooftman heeft garages waarbij die in Amersfoort een hondenhok lijkt, zeker als we in Woerden komen. :o :o :o
En er lopen minimaal 2 Volvo monteurs rond. ;D
Helaas is deze topic alleen maar om te peilen hoeveel animo er voor is etc. :'( :'(
Daarna moet het nog goedgekeurd worden door de direktie en een deal worden gemaakt.
Maar ik ben allang blij dat Walter hiervoor zijn nek wil uitsteken. :-* :-*
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
VolvoMafia schreef:Ronnie en Chiel, willen jullie aub antwoorden geven op de door mij gestelde vragen? Alleen dan kan ik mijn best gaan doen om eea te organiseren

De vragen:
5) Welke kwalificatie moet je hebben om deel te mogen nemen? Denk aan actieve deelname op dit forum.

De antwoorden:
1) Ik
2) Kleppen stellen/laten stellen
3) Ja (zou wel super zijn als dat kon)
4) Geen idee wat redelijk is (hobby kost nu eenmaal geld)
5) Actieve deelname en zoveelmogelijk eigen gereedschap meenemen(voor zover je dat hebt)
;D
Volvo 240GL Sedan 1989 B230F, elektrische fan en draco's. Volvo 940 Estate turbo 1997 B230FK ,19T en 3" DP. Honda CBR900 Fireblade Streetfighter/Stuntmotor. Yamaha WR450F Enduro/Supermotard
Antwoord
1. Dirk met zijn 242.
2. Kleppen stellen en het ding toch eens wat beter op benzine laten lopen (ook stationair op gas naar beneden krijgen)
3. Dat vind ik prima, zolang de prijzen redelijk zijn en niet overdreven duur (daar ga ik niet van uit). Heb waarschijnlijk alleen shims en klepstelgereedschap nodig.
4. Weet niet wat redelijk is. Ik heb overwogen om hem weg te brengen en af te laten stellen, dit kost waarschijnlijk al aardig wat geld. Kleppen laten stellen kost ook geld. Al bij al, een redelijke vergoeding is niks mis mee. Vooral in het geval dat alles van puntje 2 gelukt is.
5. Van mij mag iedereen die "lid" is komen. Denk dat met name leden reageren die al wat langer lid zijn.

Het lijkt me het leukst om alles zelf te doen onder leiding van iemand die er verstand van heeft. Normaal lukt alles thuis wel, maar dingen zoals kleppen stellen en carburateur afstellen lukt thuis gewoon niet. Niet het goede gereedschap / kennis voor.
Antwoord
Super, en altijd gezellie!
Ben dus zeker van de partij!
(maar dat wist je natuurlijk allang!!!)

De vragen:

1. Principessa
2. Mijn extra klokjes aansluiten, oliedruk en olietemperatuurmeter, kijken waarom de koelvloeistoftemperatuurmeter zo raar doet
3. NATUURLIJK!!!
4. 50 euro? oke 25 euro en ik neem een vlaai mee of een wiskey voor de organisator
5. Een Volvo, actief op dit forum en mij willen helpen naar het mysterie van de koelvloeistoftemperatuurmeter Wink

groetjes
Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Antwoord
erg leuk initiatief van Hooftman/Walther voor Volvolvo.nl ! Bedankt alvast. Als het geplanned wordt hoor ik t graag en ben ik van de partij. Welliswaar waarschijnlijk niet voor onderhoudt. Dat doe ik zelf wel. ;D Tongue
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
ruuds70 schreef:4. 50 euro? oke 25 euro en ik neem een vlaai mee of een wiskey voor de organisator

oeh jij weet wat ik lekker vind :-)
Voorheen:lid Volvo 850 Club - Volvo 850 2.0 Sedan 1995 / lid Volvo 300 Club - Volvo 343DL CVT 1978 / 360GLS B19A 1983 / Nu: V70 2.4 AT MY 2002 & Buick Special Trunkback Sedan 1937
Antwoord
VolvoMafia schreef:De vragen:

Hulde voor het initiatief Walter!!

De antwoorden:
1) Ikke
2) Weet ik nog niet, maar er zal altijd iets te doen zijn aan mijn (ons) wagenpark (vooral "brug"klusjes)
3) voor zover betaalbaar (best veel onderdelen) bij de dealer: uiteraard!
4) ik denk ook aan 10 euro per uur voor een brug en 5 voor een grondplaats
5) een minimum aantal postings en bijvoorbeeld een maand of twee ingeschreven staan
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
Is er inmiddels al wat meer bekend?
Antwoord
Citaat:1) Wie wil gebruik maken van een sleutelmogelijkheid?

1) Ikke, Ikke!
2) Evt Koppelingsplaat vervangen, anders remvloeistof verversen/draagarmrubbers linksvoor/kleppen leren stellen en wvttk
3) ja en nee, veel mensen hebben genoeg Ebay/MP/FCP-onderdelen liggen, maar vaak ontbreekt het aan een werkplaats/brug en de juiste mensen om je heen om eea onder/in je auto
gemonteerd te krijgen. Eigen spul moet kunnen vind ik.
4) brugtijd: €10 p/u , grondtijd: €5 p/u
5) "actievere" posters moeten iig voorrang krijgen op "newbies"

Dit weekend? komt mij wel goed uit iig? ;D

[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  FEELER: Evenementen bij VOMD.nl 242-turbo 24 18.104 21 October 2012, 11:45
Laatste bericht: jens
  <Register event> Sleuteldag 20 oktober 2007 Hooftman Alphen aan den Rijn BV Walter S 21 12.309 3 December 2007, 10:07
Laatste bericht: Walter S
  <850 club event> Sleuteldag 1 september bij Hooftman Woerden Walter S 0 2.139 23 August 2007, 14:06
  <Register event> Sleuteldag 12 mei 2007 Hooftman Alphen aan den Rijn BV Walter S 20 14.520 18 May 2007, 09:03

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)