1 April 2008, 23:33
VolvoMafia schreef:Dit is topic waarin ik even een hengel uit wil gooien. Lees ook dit topic, weet je waar het vandaan komt.1) Ik wil wel meedoen! (goed dat Henqui nog even om aandacht vraagt!)
De vragen:
1) Wie wil gebruik maken van een sleutelmogelijkheid?
2) Wat zou je dan willen doen?
3) Vind je dat je te monteren delen moet kopen bij het sleutelbedrijf?
4) Wat zou de vergoeding mogen zijn voor deze sleutelmogelijkheid?
5) Welke kwalificatie moet je hebben om deel te mogen nemen? Denk aan actieve deelname op dit forum.
Ik denk aan een vaste deelname-prijs, bv per uur. Dan geven wij assistentie. Je sleutelt echter zelf, wij adviseren alleen wat te doen.
Alvast bedankt voor de reacties!
2) K-jet weer aan de gang op benzine. Onsteking afstellen als ik daar nog niet aan toe ben gekomen.
3) Voor simpele dingen als olie vervangen etc wel. Andere onderdelen zijn vaak in de USA veel goedkoper te krijgen.
4) Vorige keer betaalden we 30 euries ofzo incl catering. Dat vond ik wel ok, alleen het is wel afhankelijk van het aantal bruggen/ monteurs etc. Vorige keer stonden veel mensen te wachten tot dirk T tijd had, deze keer is het beter om een monteur te hebben die stuurt en niet je hele reparatie doet ten koste van anderen. (Sorry Rob, maar zo was het wel een beetje.)
Wat ik wel wil adviseren om vooraf te peilen wie wil en ook vooraf te laten betalen.
5) Activiteit op het forum is moeilijk te meten vind ik. Alleen iemand die je nooit hier ziet die ineens wel naar een sleutel dag wil.... Het ligt er vooral aan
Volvo 245 GLE 1979