Topics: 35
Zo even wat drukke dagen gehad.
De GLE staat inmiddels bij Volvo Rutten in Helchteren voor een groot onderhoud en aanpassing van de LPG-installatie aan de Belgische wetgeving.
Foto's kan dus nog wel een weekje duren ...
Topics: 135
de dealer van mn vader. Topdealer om diverse redenen en niet dus alleen omdat pa er komt ;D
ben benieuwd naar de foto's! Komt er een turbo op (wel zo handig bij inhalen, terwijl je de kookwekker wil zetten!) ;D
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Topics: 35
Turbo? Nee hoor ik laat hem lekker origineel. Het wordt meer een relax-auto waarvoor ik de ambitie heb opgevat om hem oldtimer te rijden. (Was ook zo voor mijn witte Polar tot mijn vrouw vorige week een ijsplek tegenkwam)
Trouwens zo'n 2300 blok is toch ook niet zo langzaam.... of misschien zet de titel van dit topic je op het verkeerde been, maar die diesel is het dus niet geworden ....
Super-dealer inderdaad: Je kan er altijd terecht. Ik heb er naar aanleiding van de schuiver met de Polar direct een tweedehands V70 classic gekocht. (komt pas ter beschikking half april, dus ook geen foto's ...) en omdat die prijs zo goed meeviel heb ik me toch ook terug een 240 gezocht (de GLE dus).
Binnenkort komt er dus een VW Polo 6N lichte vracht diesel (grijs kenteken voor Nederland) te koop. Maar dat zal ik zeker beter op het VW-forum posten ...
De V70 is wel een diesel !!! Kwestie van toch een beetje on-topic te blijven ;D
Topics: 31
is ook mijn dealert ;D
sterker nog, ik kom er elke dag langs.... en de zaken gaan goed daar; van de week stond hun terrein nokvol met nieuwe moddeletjes :o
245 GL => B230F aka De Rooie