Topics: 35
Vierkant is idd vierkant
Dus als ik wil overschakelen van de vierkante naar ronde, heb ik wel best het 'late' type ronde koplampen + kappen nodig? Of maakt het niet uit zolang ik de juiste lampen + bijhorende kappen heb.
Topics: 107
De ronde koplampen zijn allemaal hetzelfde. Alleen hebben de zwarte kappen rond de koplampen en de grille van het latere oude model (ong. van 1978-79) een chrome randje .Van het allereerste model (1974-1977) is het geheel zwart.
Topics: 6
Rubicon schreef:Vierkant is idd vierkant 
Dus als ik wil overschakelen van de vierkante naar ronde, heb ik wel best het 'late' type ronde koplampen + kappen nodig? Of maakt het niet uit zolang ik de juiste lampen + bijhorende kappen heb.
Uitgaande van jouw versie zou ik uitgaan van de latere kappen.
Het verschil is overigens meer dan een chroom randje. Met die oudere kappen past het wel, maar ziet het er gewoonweg niet uit.
med vänliga hälsningar,<br />Maurice<br />
Topics: 42
jos245 schreef:De ronde koplampen zijn allemaal hetzelfde. Alleen hebben de zwarte kappen rond de koplampen en de grille van het latere oude model (ong. van 1978-79) een chrome randje .Van het allereerste model (1974-1977) is het geheel zwart.
Volgens mij klopt het niet helemaal. Ik heb wel eens naast die van Dirk242 gestaan en die lijken een stuk groter dan de mijne.
Bij deze een plaatje van de mijne: