Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Iemand enig id?
Dat zeg ik.....

Antwoord
Nederzweed schreef:Dat zeg ik.....

ah ja ik lees te snel.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
Nu jullie je toch zo hard in velgen verdiepen: Wie o wie heeft tegen een overeen te komen prijs 1 corona te koop, bij voorkeur met band. :-* :-* :-*
Dit in verband met diefstal van deze velg tijdens reparatie van een lekke band :'( :'( :'(
Aanbiedingen naar "info apenstaart making-eyes.nl", ten behoeve van een armlastige bevriende volvoliefhebber.
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
Ik begin eerlijk gezegd behoorlijk uitgekeken te raken op de peperdure LM velgen scene. Mensen durven niet eens meer in de berm te rijden want oh wee als er een krasje opkomt, en parkeren tot aan de stoep is er ook niet meer bij.
Goed, dat lucht op, laat het de pret niet bederven.
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord
Haha. Ik vind 15'' uitgelast staal super mooi en daar kun je goed hard mee beuken.

Als Zwarte Flirt het doet, dan ik ook. Heeft er nog iemand ÃÃn rechte Virgo liggen (zonder band)?
Antwoord
Zwarte Flirt schreef:Dit in verband met diefstal van deze velg tijdens reparatie van een lekke band

Die velgendieven van tegenwoordig toch. Te lui om hem er zelf vanaf te halen. Waar zijn de tijden van de sinaasappelkistjes gebleven?
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Boge schokdempers, kent iemand deze? Stevves 10 13.658 18 June 2020, 22:29
Laatste bericht: Rob
  Iemand ervaring met luchtbalgen in achterveren? landloper 2 3.831 13 August 2009, 18:42
Laatste bericht: 240diesel
  Iemand ervaring met G&M sportonderstellen Muisje 0 1.531 25 January 2009, 22:21
Laatste bericht: Muisje

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)