Topics: 3
Hoi,
Ben al langer op zoek naar leuke velgen voor een 245 estate.
Ben op zoek naar veschillende velgen , voor een zomerset ( toyo's of Bridgestone P-zero ) met LM velgen en een eventuele winterset , winterbandjes en onderstaande velgen. Iemand enig idee hoe deze heten of waar ik ze kan vinden? ( zomerset +- 17 a 18" , winterset a 16"/17")
Bovenstaand is voor de zomerset!
Onderstaand is voor de winterset!
Hoe diep is jouw portemonnee ;D ;D ;D ;D
Maar denk dat als je beide set + banden wilt hebben je zo 2000++ euro verder bent. en nee dat is geen typfout ;D ;D
Bovenste set is bekend als Rondell SuperDTM, en verkrijgbaar bij gummihuset.se
Onderste set is Volvo Polaris, die zul je 2dehands moeten zoeken en veel geluk hebben.
Topics: 163
Als je wil is er ook een immitatie look-a-like van de polaris. Volgens mij onder andere op de site van IPD beschikbaar.
Die kosten gelukkig ook 'maar' $275 PER WIEL ;D ;D ;D
Inderdaad stond ook al te kijken bij $275.
Maar ja, als iemand een topic opent met deze wensen, dan zal diegene daar ook wel het geld voor hebben.
Of diegene weet niet wat de waarde is van die velgen.
Velgen voor volvo's zijn nou eenmaal belachelijk duur. Voor mijn vorige misstap (Astra GSi Turbo) kocht ik 17'' velgen voor 250 euro, met Dunlop bandjes met nog zo'n 5 mm profiel.
En die velgen zagen er echt goed uit !!
Topics: 3
De onderste "polaris" zijn te krijgen ( per set van 4 ) voor 700 a 800 euro. 17".
de winterbanden heb ik nog liggen , met zo'n 6 mm profiel. de goeie maat ook.
de zomerbanden kan ik waarschijnlijk 2dehand via via goedkoop aankomen. Maar ik weet de preciese maat niet van de Super DTM wielen.
Topics: 22
op deze
http://www.gummihuset.se/ site kun je de maten+prijzen van de super dtm wielen vinden.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni