Topics: 42
ach, is wel leuk die luchtballonnetjes van al die kleine Napoleonetjes in het statdbestuur hier in A'dam,
maar ik weet van niets, en met mij hier in A'dam ook nog een kleine 800.000 inwoners.
ze "stellen voor" ....MAAR WAT ZEGT DAT NOU?
verwachten ze dat iedereen maar een "nieuwe "auto gaat kopen?
voordat we tafrelen zoals in Duitste steden krijgen zal er nog wel heel wat water onder de brug gaan ;D ;D ;D ;D ;D
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Topics: 55
Zie het ook niet snel gebeuren!!! ;D
Topics: 22
Trouwens wat is het bezwaar tegen oude auto's op LPG ??? ??? ??? Die vervuilen toch aanzienlijk minder dan zelfs de meeste recente auto's
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Topics: 8
Je past waarschijnlijk niet in het ideaalbeeld van banken en constructeurs.
Zwarte Flirt schreef:Trouwens wat is het bezwaar tegen oude auto's op LPG ??? ??? ??? Die vervuilen toch aanzienlijk minder dan zelfs de meeste recente auto's
Topics: 135
ik zeg BELACHELIJK! Maar over die stinkbrommers hoor je niemand. 5x zoveel uitstoot minimaal.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Topics: 107
Belg schreef:@jos245, als je meer dan 300 euro taxen per jaar een grijpstuiver noemt.....Tja dan heb je gelijk.
Voor een auto met het gewicht van een Volvo 240/245 is dat nog steeds niet duur
Dus PP, je gaat je auto's opruimen ?? ;D
Topics: 107
Nederzweed schreef:Dus PP, je gaat je auto's opruimen ?? ;D
Als ze die flauwekul doorzetten heeft hij inderdaad een probleem als ie binnen de ring woont.
Daarstraks was op het nieuws een item over een Citroen DS garage in het centrum van Amsterdam die waarschijnlijk zijn zaak kan opdoeken als de gemeente dit doorzet.
Topics: 78
ik wordt langzamerhand doodmoe van het geleuter over het milieu. >
Als de overheid werkelijk wat voor het milieu over had ,dan zouden we toch met z'n allen al op LPG
rijden ?
Maar nee .....is nog steeds fiscaal de onaantrekkelijkste brstf om op te rijden.
Slurptax,vliegtax,ecotax en ga zo verder.
Heerlijk om zonder schuldgevoel je tank vol te gooien ,met 130 naar de veluwe te blazen,dagje toeren en weer terug.
Ik zeg: Weg met de ozonlaag , palmen zijn ook mooi !!
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.
Topics: 8
Ik kan je alleen maar overschot van gelijk geven. Hier in Belgie zitten we met hetzelfde hypocrite gevoel. Hoge LPG taks en dat terwijl het met lengten voorsprong het beste is voor het milieu. Zelfs de vriendelijkste benzine motor is een vervuiler tov een 240 op LPG.
edwin schreef:ik wordt langzamerhand doodmoe van het geleuter over het milieu. >
Als de overheid werkelijk wat voor het milieu over had ,dan zouden we toch met z'n allen al op LPG
rijden ?
Maar nee .....is nog steeds fiscaal de onaantrekkelijkste brstf om op te rijden.
Slurptax,vliegtax,ecotax en ga zo verder.
Heerlijk om zonder schuldgevoel je tank vol te gooien ,met 130 naar de veluwe te blazen,dagje toeren en weer terug.
Ik zeg: Weg met de ozonlaag , palmen zijn ook mooi !!