Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
instructieboek 245 uit 1992 in nederlands gezocht
Ik heb Volvo Nederland een mail gestuurd om een instructieboekje van mijn V90. Dit was nog gewoon leverbaar, heb jij Volvo Nederland al gevraagd. Als het goed is krijg je een mail terug met bestelnummer en dit moet je doorgeven aan je daeler. Mijn boekje kostte 11,95 euro. Wel te doen lijkt mij.

https://dct.volvocars.se/collector.aspx?...8_38_2_687 of http://www.volvocars.nl/footer/contact/default.htm
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
Antwoord
ruuds70 schreef:Mhhh, begrijpelijk maar wel jammer :'(
Zou je het wel willen inscannen voor me? Dat zou ik overigens ook kunnen doen met mijn Nederlands exemplaar.

groet
Ruud
heb boekje ingescand kun je jouw email adres naar mij toesturen
Antwoord
Van een SP heb ik ook nog wel een italiaans boekje "92 liggen in de stapel met andere boekjes 8)
Antwoord
Nou Ruud, wat let je?? Big Grin
Volvo 245 DL, B19A, M46, 1977
Volvo 240 Polar, B230F, M47, 1992
Antwoord
Gideaon, je was me voor Smile
Frans z'n Volvo's: Volvo Amazon Kombi P221, B18A+ overdrive 1965, Volvo XC70, Titanium 2016,USA import
Antwoord
@ super polar, heb je een berichtje gestuurd en alvast bedankt!
@ volvo240liefhebber, heb je een berichtje gestuurd en alvast bedankt!
@ Gideon en Frans, wat mij let is op het moment de tijd, het werk slurpt mij helemaal op en da's niet goed maar evenwel niet anders. Kan dus niet veel op een forum zitten. Wink
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Antwoord
ruuds70 schreef:@ super polar, heb je een berichtje gestuurd en alvast bedankt!
@ volvo240liefhebber, heb je een berichtje gestuurd en alvast bedankt!
@ Gideon en Frans, wat mij let is op het moment de tijd, het werk slurpt mij helemaal op en da's niet goed maar evenwel niet anders. Kan dus niet veel op een forum zitten. Wink
hallo waar heb je jouw berichr heengestuurd kan niets ontdekken
Antwoord
Dat vreesde ik al, omdat ik nog geen tegenbericht had, Heb het via snelbericht gestuurd maar dat is (waarschijnlijk door de snelheid) langs gevlogen Wink heb nu nog eens een gewoon bericht gestuurd en een e-mail bericht. Nu zou het toch wel moeten lukken hoop ik.

Groet en bedankt
Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Onderhouds instructieboek, werkplaatshandboek korre 1 6.150 1 September 2009, 20:04
Laatste bericht: Claus
  Gezocht: Volvo 245 Polar Super Service Manual op DVD-CDROM 245polarsuper91 1 3.428 5 June 2005, 16:36
Laatste bericht: Owen

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)