Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
instructieboek 245 uit 1992 in nederlands gezocht
heb een polar uit 1992 gekocht met italiaans instructieboek,wie helpt aan nederlands
Antwoord
Aan een Nederlands boekje kan ik je niet helpen, maar misschien heb je hier iets aan: http://geestschrijver.nl/245/handleiding...992_US.doc
Antwoord
Ik heb wel een boekje van MY 1990 in het Nederlands. Misschien kun je daar wat mee?. Ik heb overigens interesse in je Italiaanse exemplaar!

Misschien wil je wel ruilen Wink

Groet
Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Antwoord
ruuds70 schreef:Ik heb wel een boekje van MY 1990 in het Nederlands. Misschien kun je daar wat mee?. Ik heb overigens interesse in je Italiaanse exemplaar!

Misschien wil je wel ruilen Wink

Groet
Ruud
bedankt voor je reactie maar de boekjes houd ik bij de andere italiaanse papieren
Antwoord
Mhhh, begrijpelijk maar wel jammer :'(
Zou je het wel willen inscannen voor me? Dat zou ik overigens ook kunnen doen met mijn Nederlands exemplaar.

groet
Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Antwoord
Mel, ga je nog wat foto's van je aanwinst op dit forum plaatsen? Men is benieuwd!
Antwoord
Praat voor jezelf.
Antwoord
geestschrijver schreef:Mel, ga je nog wat foto's van je aanwinst op dit forum plaatsen? Men is benieuwd!
zal eerdaags een foto plaatsen voor degene die wel belangstelling tonen bedankt
Antwoord
ruuds70 schreef:Mhhh, begrijpelijk maar wel jammer :'(
Zou je het wel willen inscannen voor me? Dat zou ik overigens ook kunnen doen met mijn Nederlands exemplaar.

groet
Ruud
Ruud eerdaags zal ik het inscannen en plaatsen of naar je toesturen gr
Antwoord
Dirk242 schreef:Praat voor jezelf.

Dat doet men toch?
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Onderhouds instructieboek, werkplaatshandboek korre 1 6.146 1 September 2009, 20:04
Laatste bericht: Claus
  Gezocht: Volvo 245 Polar Super Service Manual op DVD-CDROM 245polarsuper91 1 3.427 5 June 2005, 16:36
Laatste bericht: Owen

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)