hoop niet dat je nu boos of verdrietig/ teleurgesteld bent ?
maar wees blij dat het geen turbo is van 1200+ euro die in de soep draait, want dan heb je over het algemeen wat chagrijnigere mensen aan de telefoon. geloof me.
Topics: 135
boos niet...hooguit een beetje verdrietig. Maar dat ligt niet aan jou natuurlijk.
Ik denk dat ik m gewoon monteer en dan rondkijk voor een andere. We zien wel.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Topics: 51
Jelmar schreef:Je kan ze in de USA bestellen bij http://www.gpopshop.com prima zaak.
Ze vragen bij zo'n T3 rebuild kit wat voor seal je erbij wil hebben, weet jij welke ik zou moeten nemen of maakt het niet uit.
de prijs is niet verkeerd en die kleine setjes sturen ze wel overzee.
ik wil het wel proberen. maar het wiel is wel een beetje tegen het huis aangelopen, klein slijtplekje, zou dat teveel onbalans geven in de as?
MAW niet doen wnt dan liggen de lagers er zo weer uit?
Ik wil het liefst de gewone T3 erop, ik heb nog een intercooler liggen, dan heb ik wel weer even genoeg power, en als dat gaat vervelen dan bedenk me wel weer....
Gilles
Volvo 945 aut LPG G3 1998, 262 coupe 1978. Saab900ClassicCabrio 1988
sinds wanneer vragen ze wat voor seal.... :S ...maar wat zijn de keuzes ? (je moet wel de 'dure' kit nemen he, waar alles in zit).
de behuizing is niet erg, maar ik ben wel benieuwd naar het wieltje. kun je misschien een foto maken ?
aan de hand daarvan kan ik meer zeggen.
@saint; ik heb mn best gedaan voor die turbo saint, dat heb je hopelijk wel gezien !
Jelmar schreef:@saint; ik heb mn best gedaan voor die turbo saint, dat heb je hopelijk wel gezien !
i know, geen zweet! ;D
geen zweet ?
man ik heb die turbo schoon kenne poetsen met de hoeveelheid zweet dat er bij gevallen is ;D
;D ;D ;D
Topics: 42
Jelmar schreef:geen zweet ?
man ik heb die turbo schoon kenne poetsen met de hoeveelheid zweet dat er bij gevallen is ;D
dus toch nog watergekoeld?? ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
;D