Topics: 52
ruuds70 schreef:deusjevo schreef:geestschrijver schreef:Dan heb ik vanaf nu een GLE! (2452704 131 enz.)
Is dat goed of slecht nieuws?
Dat is GEEN nieuws
Voor mij was het in ieder geval nieuw. En GLE klinkt een stuk minder suf dan Super Polar.
Topics: 10
ruuds70 schreef:Dan heb je Belgie leeggehaald
Die Diesel automaat, ging dat nog vooruit? Met schakelbak was dat al geen sprinter.
groet
Ruud
Ach je moet geen haast hebben, maar daar hebben we de 740 GLE 16V voor natuurlijk!
Lekker cruisen op de snelweg, da's wel fijn! en als je haast krijg heb je geen bumperklevers met die diesel (hehehehe)
244 GL D6 aut. 1981 ,
en de Smurfette (GL Automatic) uit 78
Topics: 5
Bedankt, die van mij zal dan wel een S zijn, heeft immers niks van opties en een B200F.
Groeten
Topics: 38
geestschrijver schreef:ruuds70 schreef:deusjevo schreef:geestschrijver schreef:Dan heb ik vanaf nu een GLE! (2452704 131 enz.)
Is dat goed of slecht nieuws?
Dat is GEEN nieuws
Voor mij was het in ieder geval nieuw. En GLE klinkt een stuk minder suf dan Super Polar.
Nee jongetje
je hebt gewoon een suffe Super Polar ook al zit er geen Super meer op je spatbordjes en ook geen polar meer op je achterklep en lijkt het daardoor nog wel wat meer op een GLE (De volledige Chrome Grille mis je volgens mij nog
) het is en blijft een suffe Super Ploar (maar wel een mooie !)
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Topics: 26
Se heeft ook houten sierstrips langs het dashboard.
Topics: 25
Super-Polar staat in NL nooit op het kenteken vermeld, alleen Polar. Super staat alleen op de voorschermen,verder nergens.
volvorider schreef:Se heeft ook houten sierstrips langs het dashboard.
De late GLE ook.
Topics: 135
volvo200liefhebber schreef:volvorider schreef:Se heeft ook houten sierstrips langs het dashboard.
De late GLE ook.
klopt. Die van mn buurman ook. Echt vies! (vind ik) Hout hoort niet op een dashboard...behalve van oude engelse auto's, en dan nog misschien!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Ik ben er ook geen fan van maar bij die 245 GLE die ik een tijd geleden gesloopt heb bracht alleen die gekke houtset bijna een derde van de aanschafkosten van gehele auto op 8) Ik werd gek gemaild/gebeld voor die set :o
Ze bleven maar bieden,zelfs uit het buitenland
Oftewel genoeg fans te vinden die het zoeken :-X
Topics: 36
Maar is het echt hout, of plastic met een motiefje?
Gr ???
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter