Topics: 22
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Topics: 7
kun je iets meer over die drie volvo's die te koop staan vertellen?
Topics: 25
Oeps, helemaal vergeten....
Nr 1> Een keiharde en erg mooie Volvo 265 GL automaat uit 1978 met 250dkm in het zilvergroen metallic. waar nieuwe lak op moet (blanke lak is eraf,typisch manco bij die jaren)en met een net zwart leren interieur.
Nr2> Een USA Volvo 164E uit 1974 in het mosgroen(zelfde probleem als de 265 ,lak is dof ,moet nieuw gespoten) ook keihard met een 70l LPg tank en installatie uit 2001 ,heeft cognac kleurig mooi skai leer en een M46 4 overdrive bak en een apk tot 2/´08
Nr3> Een mooie 245 GLT uit 1987 in het middengrijs met. en een B230E blok oftewel 131pk, heeft originele airco en zwart leren interieur. Heeft maar 192dkm en alle boekjes erbij en altijd Volvodealer onderhouden. Zeer aparte auto. Staat nog op Belgisch kenteken, NL kenteken kan geregeld worden bij koop.
Bij interesse ff een pb´tje
Ben eigenlijk op zoek na een na 89er.... Denk wel dat ik bij de onderdelendag kom kijken.
Bedankt voor je snelle reactie.
Topics: 135
Bossie schreef:Ben eigenlijk op zoek na een na 89er.... Denk wel dat ik bij de onderdelendag kom kijken.
Bedankt voor je snelle reactie.
waarom neem je dan dat casco van Skidje niet? Die staat hier links in het menu onder Volveiling te koop. Roestvrije italiaanse body.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Topics: 135
let goed op wat er in het vakje staat bij AAN. Kopiëer de naam van de ontvanger hier eerst even door de naam te selecteren en dan Ctrl-c te doen. Daarna in dat vakje even klikken en ctrl-v doen moet het lukken.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Topics: 25
Hey Bossie, wat zoek je precies?
Er staat op de verkoopdag(is nog niet binnen) een 1990 245 voor de onderdelen(kenteken is er nog bij) welke in principe gesloopt wordt.
Hoi Jos, krijg pb'tjes genoeg dus daar ligt het toch niet aan.
Topics: 9
Goedemiddag,
Ik ben sinds vandaag op zoek naar een katylisator, de pijp is er van afgebroken >

. Heb je die toevallig nog liggen?
Met vriendelijke groet,
Wouter
Volvo 240 GLT<br />Volvo 240 VAN (overleden)<br />Volvo 340 met jarratel aandrijving
Ik ben op zoek naar een roest en schadevrije, handgeschakelde 240 liefst sedan (maar estate is ook prima) van na 1989 klm stand doet er niet zo heel veel toe..... Ja en ik ben student, het wordt een projectje dus de prijs moet wel goed zijn.
Als er nog apk opzit is ook mooi meegenomen maar geen vereiste. Onderhoudshistorie zou natuurlijk ook leuk zijn...
Mja vertel anders eens wat meer over die 245, heb je daar misschien foto's van?