3 June 2007, 09:35
WoW dat is nog eens een superbeschrijving,
vanavond mij eens achter zetten
heeel vriendelijk bedankt hiervoor, echt
vanavond mij eens achter zetten

heeel vriendelijk bedankt hiervoor, echt
Rooster erafhalen (boxen)
|
3 June 2007, 09:35
WoW dat is nog eens een superbeschrijving,
vanavond mij eens achter zetten ![]() heeel vriendelijk bedankt hiervoor, echt
3 June 2007, 12:29
[url=http://www.homestead.com/volvo2/elecdoor2.html]klik hier voor plaatjes!!!] ;D
1980 GL Diesel (USA)
3 June 2007, 14:08
goede beschrijving alleen is hier het rooster er al af. ;D
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
3 June 2007, 14:41
De plastic plugjes, warmee je deurpaneel in het plaatwerk vastzit, kun je het gemakkelijkst met een grote schroevendraaier uit het plaatwerk wippen.
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
3 June 2007, 19:45
Ik ben het plastic sierrandje van de deuropener nog vergeten :-\, aan de onderkant beetpakken, iets naar boven duwen en rustig trekken. ;D
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
4 June 2007, 20:21
Beetje bijhorend van het radio gedeelte...
ik heb bovenaan een ruimte waar precies een radio zou kunnen inpassen, past hier werkelijk een radio in, of is het net te klein? de ruimte onderaan in de middenconsole is groot genoeg, maar heeft iemand hiervoor de plastiek liggen om de overblijvende ruimtes op te vullen? al bedankt...
4 June 2007, 20:27
klak schreef:Beetje bijhorend van het radio gedeelte... Bovenin past normaal gezien perfect een radio. Is zelfs handiger (vind ik persoonlijk) dan een radio in het vak onderin. Net iets makkelijker om aan de bediening te kunnen. Zo'n plastiek (hoe heet zo'n ding nou ook weer ???) wordt wel vaker gezocht. Meestal kan je hiervoor het beste terecht op Marktplaats of Ebay, worden ze vaker aangeboden.Maar de prijzen die ervoor gevraagd worden zijn al even vaak exuberant.. Geloof wel dat het meestal gaat om van die plastic dingetjes voor in het bovenste vak, voor onderin nog niet echt gezien (ook niet op gelet).. ![]()
4 June 2007, 20:37
Aah, maar als er bovenin een past lijkt mij dat veeeeel handiger idd,
want de pook zou toch maar in de weg zitten voor cd's erin te steken, en dat vak onderaan is juist makkelijk om cd's in op te bergen ![]()
4 June 2007, 21:17
Om de radio in te bouwen moet je wel het bakje (onder of boven) verwijderen wat er nu zit.
Zowel onder als boven heb je een INBOUWFRAME nodig ![]()
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
4 June 2007, 21:56
dat vermoedde ik wel al :p
ik ben geen compleet beginner ![]() maar ik had nog nooit tijd genomen om te "meten" wat er zou inpassen boven of beneden, maar dat het bakje eruit moest kon ik al gokken ![]() thx voor alle hulp toch al ![]() |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|