Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Foto sjoet en ouwenelen bijeenkomst
Ik ben ook voor de postbank.
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
Antwoord
lijkt mij ook wel leuk al is Arnhem ook wel ver. Een zwart wit foto op een sloperij kan heel mooi zijn.
Kan wel goed met een camera omgaan alleen heb ik slechts een compact digitaal cameratje waarmee je niet alles uit een plaatje kan halen...
Als we naar de sloop gaan moet ik misschien eerst het een en ander opknappen, anders zie je geen verschil met voor of achtergrond Tongue
Antwoord
geestschrijver schreef:Ik ben ook voor Dordrecht, dus dat is al een zeer ruime meerderheid! Zitten er autosloperijen in Dordrecht, Gerard?
Gezien het grote aantal wrakkige golfjes, opeltjes, fordjes, peusjes, renootjes, 740's en 940's kan je heel Dordt wel zien als sloop. Wink
Er zit een officiele sloop aan de Rijksstraatweg, vlak voor Willemsdorp, maar de bewoners zijn autoslopers en dat is ruw volk. >Sad
Ongeschikt voor nette Volvorijders zoals wij. :Smile
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
ik ben er ook bij en kan een amateur-fotograaf meenemen!
hier wat voorbeelden van hem;
http://picasaweb.google.com/jelmervos
&quot;Nostalgie is niet meer wat het geweest is&quot;<br /><br />- 240 DL estate Diesel '89 -weg<br />- 240 DL sedan 2.3 '86
Antwoord
Volgens mij hebben we ook een paar semi prof fotografen op de ledenlijst staan toch? En anders kan ik zelf ook wel foto's maken,... Maar ik blijf een hobbyist natuurlijk ;D
[Afbeelding: 50230371_6_BZi3-1.jpg]
Antwoord
Bij onze hobbyschuur is veel ruimte en wij hebben er ook 2 volvoslopers staan als je die als achtergrond nodig hebt.
De schuur staat in Woudenberg(tussen Utrecht en Arnhem vlakbij de A12).

Wij (ik en mijn maatje) huren daar een loods van 150 m2 waar wij ook een brug hebben,veel onderdelen en 6 Volvo's opgeslagen.
Antwoord
volvo200liefhebber schreef:Bij onze hobbyschuur is veel ruimte en wij hebben er ook 2 volvoslopers staan als je die als achtergrond nodig hebt.
De schuur staat in Woudenberg(tussen Utrecht en Arnhem vlakbij de A12).

Wij (ik en mijn maatje) huren daar een loods van 150 m2 waar wij ook een brug hebben,veel onderdelen en 6 Volvo's opgeslagen.

Dit riekt naar een combinatie meeting,.....!
[Afbeelding: 50230371_6_BZi3-1.jpg]
Antwoord

[/quote]

Dit riekt naar een combinatie meeting,.....!
[/quote]

Hoe bedoel je?????
Antwoord
Kijk hier maar!

http://volvolvo.nl/index.php?option=com_...pic=3087.0

Volvolvo is al een poosje op zoek naar een geschikte locatie + brug om een sleuteldag te organiseren Wink
[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]
Antwoord
Duidelijk!

Of wij dat ook willen weet ik niet.

Eerlijk is eerlijk..

Wij zijn erg zuinig op ons materiaal en je zult begrijpen dat die gereedschappen niet goedkoop zijn.
Wij hebben voor meerdere duizenden euros aan goed en proffesioneel gereedschap en dat willen wij graag zo houden,wij hebben uit het verleden wel ervaring met sleuteldagen bij dealers waarbij het gebeurde dat er gereedschap verdween en/of door verkeerd gebruik beschadigd raakte en daar passen wij voor.

Dat is niet bedoeld als onwil maar wij zijn daar te klein voor en onze spullen gewoon te kostbaar.

Wij hebben er 7 jaar over gedaan om alles bijelkaar op te bouwen en dat heeft veel moeite gekost voor alleen een hobbyruimte.

Daar komt bij dat onze loods tsjokvol staat met onderdelen en bij de brug echt maar 1 auto kan staan en meer niet.

Een Volvodealer met een grote hal en meerdere bruggen zijn veel beter geschikt voor dit soort evenemten.

Een koffieleutdag wil ik best organiseren,dat gaat bij ons wel lukken. Lijkt mij ook gezellig dus daarvoor zijn jullie welkom.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  oldtimerbeurs Autotron foto's jos245 8 6.776 22 November 2008, 21:51
Laatste bericht: ruuds70
  Volvolvo fotosjoet en ouwenelen bijeenkomst nr 2 Postma 245 GL 164 78.008 8 October 2008, 17:40
Laatste bericht: Zwarte Flirt

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)