Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Het blijft uitkijken...
Kijk, daarom - nou ja, niet alleen daarom - breng ik 'm naar de garage...
Antwoord
Ja de risico's van zelf sleutelen zijn niet te onderschatten. Zware dingen, sterke machines, stroom, gevaarlijke stoffen, vanalles dat mis kan gaan...
Ik heb wel vaak iets, mja, het geneest meestal ook wel weer.... Gelukkig niet echt ernstige dingen. (alleen maar dingen als remmenreiniger in de ogen, automatische laskappen die niet automatisch zijn, druppels soldeer die op je huid vallen, in mn hand zagen, klem komen te zitten, typische doe het zelf klungel... Wink)
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
lasspetters op je polyester shirt
met je vette handen in je ogen wrijven
ringsleutel die onder kracht losschiet met je hand eraan
je branden aan een heet spruitstuk
etc ;D
Antwoord
Het klinkt heeel bekend allemaal :-[ :-\
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
Nou teksten schrijven is ook niet zo veilig hoor :-\

Voor mij zijn de ergste dingen toch de deuken in mijn ego als ik weer overnieuw moet beginnen....of er niet uit kom en moet stoppen Sad Sad Sad

De rest geneest wel weer.

Ook een goeie: wel eens roest uit je ogen laten boren ? Geneest wel maar een hele goeie ervaring voor het gebruik van de veiligheidsbril :Smile 8) 8)
[img][/img]
Antwoord
Ik heb gisteren iemand gesproken die de vrouw van die man kent. Zij werkt bij ons in het dorp.

Het schijnt dat de auto van de krik is gevallen terwijl hij onder de auto bezig was.
Ik heb zo'n vermoeden dat hij misschien de wielkrik van de auto gebruikt heeft.

Die wielkriks zijn al gevaarlijk als je een band verwisselt, dus absoluut ongeschikt om onder de auto te werken ;ik heb zelf ook eens meegemaakt bij het wisselen van een wiel dat de schaarkrik gewoon dubbelsloeg en de auto met de remschijf op de grond zakte.

Het blijft een triest verhaal: die man laat een vrouw en 6-jarig kind achter, zo heb ik gehoord.
Antwoord
abbabak schreef:Nou teksten schrijven is ook niet zo veilig hoor

Nog altijd een stuk veiliger dan voor de klas staan...
Antwoord
@abbabak nee geen roest.

wel eens een hete metaal splinter in mn oog gehad (was door mn lens heen in mn oog gekomen)
dan staan ze bij het ziekenhuis ook wel heel raar te kijken van wat je nou weer uitgevreten hebt.

en tja, de rest klinkt ook wel bekend eigenlijk......

Wat lijkt me ook een leuk topic;

Wat je allemaal al gesloopt hebt Tongue Big Grin zowel per ongeluk als express Tongue hahah

kan je gelijk zien wie de slopers zijn op het forum.... Big Grin
Antwoord
2 jaar geleden moest ik ff vlug iets bijbuigen. dus in de bankschroef geklemd, maar omdat er een stuk van de bek was afgebroken kon het alleen maar zo erin dat ik naar boven kon trekken. Met een grote waterpomptang.
Ik denk,... hmm dat is niet slim, terwijl ik met volle kracht dat ding omhoog trek. en jawel, het schiet los...
De bek van de waterpomptang sloeg ik recht tussen mn tanden, gelukkug maar een klein stukje eraf. het bloedde flink... FFS
Zelfde middag nog ff bij de tandarts eraan laten zetten, en klaar! althans, dat dacht ik, want een half jaar later ging mn lip ontsteken en is die nog geopereerd...

Slopen? alles is te slopen :-P
Ik heb al veel expres en perongeluk gesloopt. De haakselijper-sleutel is erg fijn voor dat werk, ik ben nog aan het sparen voor een acetyleen-sleutel.

@jelmar: een staalsplinter is wel echt serieus balen om in je oog te krijgen ja... Iemand die ik ken is daardoor bijna blind geworden aan dat oog.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
haakseslijper-sleutel?? dat sleuteltje om slijpschijven te wisselen of wat anders ??

Ja ik heb geluk gehad, maar de optiecien stond wel behoorlijk raar te kijken toen ie het zag ;D
kreeg ik wel gratis een nieuwe, omdat ie het al erg genoeg voor me vond ;D

Dus dat scheelde me even ruim 250 euro Smile

wat slopen betreft...

Ik ben een keer vergeten bak olie bij te vullen, we waren bezig met ze 2en, je kent het een uurtje voor dat je weg moet (in dit geval naar een groot evenemt om te dragracen) nog ''ff'' bak wisselen.

We hadden de dag ervoor samen de bak gereviseerd, en hij moest alleen nog ff gewisseld worden, zo gezegd, zo gedaan, alles ging prima...
ff test ritje alles klonk goed maar schakelen ging stroef, dus die knul zegt ja olie zal nog koud wezen....

de bak begon na zo'n 50 km behoorlijk te ratelen, dus gestopt, nagekeken, hoor van onder de auto vandaan;
ehm... Jelmar.... volgens mij zijn we wat vergeten.... de olie.....

OEPS :-[ :-[

snel olie dr ingegooid, (we hadden van alle vloeistoffen een paar flessen bij ons) bak liep daana weer perfect ;D
over geluk hebben gesproken.......
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Knipperlicht dat aan blijft tijdens rijden Thijs69 1 1.272 17 February 2023, 23:45
Laatste bericht: BartJu
  Het blijft zweeds John242 15 8.875 22 May 2006, 19:13
Laatste bericht: abbabak

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)