DopdeDouwer schreef:Op hoeveel bar werken die straal apparaatjes eigenlijk?
Beetje laat antwoord, maar rond de 6-8 bar is volgens mij wel aan te bevelen. Maar op dit apparaat valt het allemaal in te stellen, hoeveelheid lucht, hoeveelheid zand, hoeveelheid lucht+zand.. Het is wel een gedoe om instellingen te vinden die niet in een keer leeg de hele tank trekken, ook niet zorgen voor verstoppingen, en ook nog eens met fatsoenlijk resultaat straalt.
Verder is er niet zo veel gebeurd de laatste tijd. Die velgen zitten er nog steeds niet onder, ik zet misschien mijn Galaxy velgen er onder als ik naar de remmen heb gekeken (slangen zijn aan vervanging toe).
Het is momenteel rond de 25 graden in de schaduw, tegen de 40 in de zon, en de turbo staat in de garage (waar het lekker koel is) en kan momenteel even niet verplaatst worden vw loshangende achteras. Veel te warm om iets te doen dus, en 's avonds als het een beetje af begint te koelen moet ik werken
Over velgen gesproken, ik wil hem eigenlijk als op dit plaatje zien te krijgen, maar dan rood. Alleen betekent dat dus dat ik nog een setje corona's met grote doppen moet scoren, ook makkelijker gezegd dan gedaan, vooral om de velgen in goede staat te vinden. En misschien een beetje saai om 2 260s te hebben met dezelfde velgen? Nou ja, we zien wel!