Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De 264 GLE
nico_v schreef:quote]
Ik zou bij wat slopen langs gaan, anders weet ik het eigenlijk ook niet. Hier in het noorden van het land zijn de onderdelen ook maar schaars, ik koop de meeste onderdelen via internet op http://www.tradera.com. Er zijn hier helaas geen slopen in de buurt, de dichstbijzijnde ligt hier 90 km vandaan en daar hebben ze niet al te veel.

Nou als het zo uitkomt kan ik altijd onderdelen tegen die tijd voor je meenemen. Gaan waarschijnlijk via lulea naar Lofoten maar das allemaal nog toekomst natuurlijk maar wel het plan tot nu toe.... ;D
[Afbeelding: 50230371_6_BZi3-1.jpg]
Antwoord
[Ik kreeg het ook nog voor elkaar om mijn hand te zandstralen, was vergeten om de "kraan" dicht te zetten voordat ik de slang loshaalde.
]
He Nico, met al die bescherming voor je hoofd zou ik je handjes juist niet vergeten
Ik straal zelf ook af en toe, wat materiaal, in een prof. instal. maar daar zitten dikke rubber handschoen bij.
Zou je in iedergeval adviseren om handschoenen te dragen en op de huid zelf een paar (dubbele) keukenhandschoenen, je weet wel van die rubberen, scheelt weer iets in het pijnlijden.
Suc6 met de Turbo en 264. mooie wagens.
BTW mijn bumper staat ook scheef.
Frans z'n Volvo's: Volvo Amazon Kombi P221, B18A+ overdrive 1965, Volvo XC70, Titanium 2016,USA import
Antwoord
BirnieF245 schreef:He Nico, met al die bescherming voor je hoofd zou ik je handjes juist niet vergeten
Ik straal zelf ook af en toe, wat materiaal, in een prof. instal. maar daar zitten dikke rubber handschoen bij.
Zou je in iedergeval adviseren om handschoenen te dragen en op de huid zelf een paar (dubbele) keukenhandschoenen, je weet wel van die rubberen, scheelt weer iets in het pijnlijden.
Suc6 met de Turbo en 264. mooie wagens.
BTW mijn bumper staat ook scheef.
Ik had tijdens het stralen dikke handschoenen aan, maar ik dacht even niet na toen ik de slang van de "kruik" af trok, en toen kwam dus alles er achteruit uit. Ik had net m'n handschoenen opzij gelegd om al die troep van mn hoofd af te trekken Sad Maargoed, op die manier leer je het wel snel Wink

Pas maar op met die bumper Big Grin
242DL -75 | 265GLE -79 | 244TIC -81 | V70 TDI -98
Antwoord
deusjevo schreef:[img width=453 height=600]http://gallery.volvo240.org/images/1/cars/knb/20070208/IMG_3539.JPG[/img]

He, was jij vorige week niet op TV?

Bij Opsporing Verzocht....? ;D Big Grin
Antwoord
en wanneer ga je je gezandstraalde hand in de lak zetten Wink Big Grin

Zien er goed uit die velgen (niet helemaal mijn smaak, maar ze zien eruit als nieuw)!!
Antwoord
Die velgen zien er poepiestark uit! Heb je zomaar 300 euro velgendokter mee gespaart.
O ja en ik vind deze velgen subliem passen bij je 264 GLE!
Klasse!

groetjes
Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Antwoord
Op hoeveel bar werken die straal apparaatjes eigenlijk?
Antwoord
DopdeDouwer schreef:Op hoeveel bar werken die straal apparaatjes eigenlijk?
Beetje laat antwoord, maar rond de 6-8 bar is volgens mij wel aan te bevelen. Maar op dit apparaat valt het allemaal in te stellen, hoeveelheid lucht, hoeveelheid zand, hoeveelheid lucht+zand.. Het is wel een gedoe om instellingen te vinden die niet in een keer leeg de hele tank trekken, ook niet zorgen voor verstoppingen, en ook nog eens met fatsoenlijk resultaat straalt.

Verder is er niet zo veel gebeurd de laatste tijd. Die velgen zitten er nog steeds niet onder, ik zet misschien mijn Galaxy velgen er onder als ik naar de remmen heb gekeken (slangen zijn aan vervanging toe).

Het is momenteel rond de 25 graden in de schaduw, tegen de 40 in de zon, en de turbo staat in de garage (waar het lekker koel is) en kan momenteel even niet verplaatst worden vw loshangende achteras. Veel te warm om iets te doen dus, en 's avonds als het een beetje af begint te koelen moet ik werken Sad

Over velgen gesproken, ik wil hem eigenlijk als op dit plaatje zien te krijgen, maar dan rood. Alleen betekent dat dus dat ik nog een setje corona's met grote doppen moet scoren, ook makkelijker gezegd dan gedaan, vooral om de velgen in goede staat te vinden. En misschien een beetje saai om 2 260s te hebben met dezelfde velgen? Nou ja, we zien wel!
[Afbeelding: 48467866_1.jpg]
Antwoord
Ik heb vandaag de 264 verkocht aan iemand die hopelijk meer tijd heeft. Eigenlijk zonde om hem weg te doen, maar ik verwacht dat ik er de komende 10 jaar niet aan toe gekomen was. De nieuwe eigenaar is een echte liefhebster (ja een dame!) die al 6 jaar op zoek was naar een roestvrije 264. Ze heeft er 1200 km voor gereden, en is nu weer onderweg naar huis met de 264.
Antwoord
Jammer Nico, maar wel fijn dat hij naar een liefhebber is gegaan!
En...welkom terug! Hoe was je winterslaap? Big Grin
Maandag ga ik naar Stockholm, een 244 ophalen! Jammer dat jij nog zo ver weg bent, anders was ik even langs gewipt!

Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)