Topics: 30
Had ik al lichtelijk geprobeerd maar durfde niet door te zetten...
Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.
Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
Topics: 20
deusjevo schreef:Had ik al lichtelijk geprobeerd maar durfde niet door te zetten...
Dan kan je ondersteboven op je pedalen gaan liggen, of je handschoenkastje verwijderen en 4 x de 2 pinnetjes naar elkaar toe bewegen (en dat geheel gelijk naar boven...)

;D
[img][/img]
Topics: 10
Zoekende op het forum kwam ik 'mijn' probleem tegen; ik heb er ook last van dat er door de ventilatieopening bij de voorruit geen lucht komt(volvo 240 estate 1990).
Ik heb de de 'bekleding' onder het dashboard weggehaald en de klep handmatig bediend, dan blaast ie wel. Ik probeer het systeem de doorgronden maar het is me onduidelijk hoe het werkt. De 3 knoppen voor de luchtregeling(raam, voeten, circulatie) lijken nergens op te reageren. Ligt het aan het blokje met de 3 knoppen of zou er ergens een slangetje los zitten?
Daarnaast kan mijn kachel alleen aan en uit, valt niet te regelen. E.e.a. is volgens mij ontstaan toen de kachel vervangen is...
Iemand tips?