Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Witte knippers / Leuk onderdelen adres
ik heb die witte knipperlichten gekocht daar...ga ze van de week passen op de 244T... zal een fotootje plaatsen t.z.t. Trouwens, oranje lampjes met symetrische pinnetjes zijn gewoon verkrijgbaar bij de betere automaterialenhandelaar...
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
he henqui,
wieder zuruck van weekje vakantie?
Je kunt je ruit ophalen komende dagen als je wilt - ik heb er zelfs 2 op voorraad nu! (heb de mijne er ook uitgehaald).
Antwoord
he ticcie! Ja ...net terug...ik bel je!
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
Jullie weten toch dat die dingen op mijn auto zitten? Voor en zijkant bij estate gekocht, achterkant even sparen.
Antwoord
Ticcie schreef:...ik heb er zelfs 2 op voorraad nu!
[size=18px]Robbert!!![/size]
Wel netjes dat je ze er heel uitgekregen hebt =D> (tenminste, ervan uitgaande dat ze heel zijn!?)
Antwoord
Dus Estate estete services kan me ook zo'n set regelen. Nou dat lijkt mij dan weer interessanter! :-) Ik ga er eens over nadenken.

Ik denk inderdaad dat de kosten zo hoog zijn vanwege de seriegrootte. De matrijzen zijn niet echt goedkoop, vanwege de kleine pyramides die er in zitten. Ik teken dagelijks matrijzen voor vacuümvorm producten en spuitgietproducten (iets minder maar toch) en dan is de seriegrootte wel heel doorslaggevend voor de prijs idd.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Ticcie schreef:he henqui,
wieder zuruck van weekje vakantie?
Je kunt je ruit ophalen komende dagen als je wilt - ik heb er zelfs 2 op voorraad nu! (heb de mijne er ook uitgehaald).

2 voorruiten.... kwanta kosta :wink: ?
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
sorry, nr 1 heeft Henqui voor een prikkie in Friesland gescoord en heb ik voor 'm meegenomen.
Nr 2 zat in mijn zilveren turbo en heeft helaas was slijpschijf-vuur over zich heen gehad. Ik hoop dat met wat polijstpasta nog weg te kunnen poetsen, want verder is ie als nieuw, met blauwe band EN origineel Volvo!

Effe verder zoeken dus...
Antwoord
Jammer.... ga ik gewoon verder zoeken!
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
Meeste 2ehands ruiten zijn niet geweldig meer (die van Henqui is redelijk). als je er nog een paar jaar in wilt rijden, dan kun je misschien beter 130 euro uitgeven voor een nieuw exemplaar? Niks zo irritant als die steenslag-regen als de zon op je ruit staat.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Onderdelen nummer rolgordels. Madman 1 2.415 6 April 2015, 21:55
Laatste bericht: ZOAB
  Gezocht adres rubber voor schuifdak Westra58xgjulia 2 5.209 10 December 2011, 12:50
Laatste bericht: Westra58xgjulia
  witte rand om blauwe kentekenplaat Gerben 3 4.816 4 November 2007, 11:26
Laatste bericht: Peter Timmer
  Rare witte vlekken op de lak volvo 245 SE 1992 10 11.588 11 October 2007, 23:24
Laatste bericht: volvo 245 SE 1992
  Ontroesten onderdelen abbabak 6 6.223 20 March 2007, 18:17
Laatste bericht: BartJu

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)