Topics: 15
Kortom: welkom in de wondere wereld van Britse electro techniek.
Een nogal lullig probleem dus.
En dat was dan een heerlijke prive conversatie over geheel iets anders dan een 240 turbo,waar het allemaal mee begonnen is.
Gegroet,
Erik
Na 11 jaar nu zonder Volvo
Topics: 14
Topics: 51
Divadi schreef:Achteraf bleek het een combinatie van factoren te zijn; nadat 'ie volledig gestopt was (niet meer wou starten) bleek de ontsteking niet meer te werken. Daarop heb ik alle ontstekingsdelen vervangen en afgesteld maar startte 'ie nog steeds niet. Vervolgens wou ik de boel door gaan meten, maar bleek ik de verkeerde documentatie te hebben en bovendien ken ik de auto nog niet zo goed, dus toen maar besloten 'm weg te brengen (ook met het oog op tijd) naar iemand die dat wel doet. Nu blijkt dus dat de voeding van de brandstofpomp 'ergens' (zal wel bij een stekkerverbinding, die Rob overigens allemaal zo op kon noemen, zijn) spanning verliest, waardoor de brandstofdruk dus wat magertjes is; dat i.c.m. een rotte ontsteking zorgde vervolgens voor het niet meer willen starten...
Als het goed is is 'ie vanmiddag klaar, dus dan vergeten we dit maar weer zo snel mogelijk 
Ah!
Dat doet ie dus weer:
niet meer starten
:lol:
244 DL Sedan 1984
780 B280F 1986 (oudste rijdende originele NL)
740 Estate Turbo intercooler + 1990
C70 2.0T Convertible 2004