Topics: 10
De bovenste bevestiging van de tochtraampjes heb ik nagemaakt in inox met dubbele beentjes inplaats van een enkel beentje. De dubbele beentjes schuiven over het tochtraam met een stukje fijn rubber er tussen en wat lijm, dit komt nooit meer los. Ik heb er foto's van, maar het lukt me nog altijd niet om ze op het forum te plaatsen.
Topics: 289
5 May 2014, 11:53
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 5 May 2014, 12:09 door Jambon.)
johan laveyne schreef:De bovenste bevestiging van de tochtraampjes heb ik nagemaakt in inox met dubbele beentjes inplaats van een enkel beentje. De dubbele beentjes schuiven over het tochtraam met een stukje fijn rubber er tussen en wat lijm, dit komt nooit meer los. Ik heb er foto's van, maar het lukt me nog altijd niet om ze op het forum te plaatsen.
interessant Johan, mail me de plaatjes maar (en zet maar alvast een productielijntje op..:wink: )
5 May 2014, 15:56
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 5 May 2014, 15:57 door Jambon.)
zo dan...
..en de tekst van Johan..
In bijlage een foto met de zelf nieuw gemaakte raamhouders voor op de tochtraampjes. Deze heb ik gedraaid in inox op de draaibank.
De 2 bovenste op de foto zijn de nieuwe, de onderste op de foto is de oude.
De raamsluiters komen van de tochtraampjes uit de amazon, daar zal ik je een foto van doorsturen.
In bijlage de foto's van de raamsluiters op mijn volvo 144, deze komen uit een amazon.
Topics: 163
Die waait er niet meer uit nee. Mooi gemaakt, simpel en doeltreffend.
Topics: 6
Ik kan gebruik maken van een draai en freesbank dus laat ik verstandig zijn en meteen ook z'n setje tweepoot raamhouders maken. Geniale, simpele oplossing!! Ik heb aluminium liggen, roestvrijstaal draait voor mij een beetje moeilijk.
Topics: 16
Zeker mooi gemaakt!
Jambon schreef:interessant Johan, mail me de plaatjes maar (en zet maar alvast een productielijntje op..:wink: )
Jahoor ik wil er ook wel twee! Durf ik eindelijk eens die raampjes open te zetten:redface:
frox schreef:Zeker mooi gemaakt!
Jahoor ik wil er ook wel twee! Durf ik eindelijk eens die raampjes open te zetten:redface:
ik heb het opgelost door 242 deuren te kopen.. :wink:
Topics: 10
jambon, dank voor het plaatsen van de foto's.