11 June 2012, 22:57
Jambon schreef:ziek... en gelukkig gaat het nooit over...!
Tjaa.. Het is inmiddels iets meer als een hobby...
Volvo s60 d5
Volvo 340 Base.
Volvo 340 Base.
Volvo 242 Group-A (semi) tbv rally
|
11 June 2012, 22:57
Jambon schreef:ziek... en gelukkig gaat het nooit over...! Tjaa.. Het is inmiddels iets meer als een hobby...
Volvo s60 d5
Volvo 340 Base.
11 June 2012, 23:00
Lol, ik kom er nu pas achter dat jullie ook op dit forum zitten! Ik heb afgelopen zaterdag de rode 740 uit '84 overgenomen van Rinze. Ding doet 't goed, moeten alleen wel nieuwe schokbrekers onder want het lijkt soms net alsof 't ding van de snelweg af waait. Voor de rest een prima ding!
11 June 2012, 23:05
BartWillem schreef:Lol, ik kom er nu pas achter dat jullie ook op dit forum zitten! Ik heb afgelopen zaterdag de rode 740 uit '84 overgenomen van Rinze. Ding doet 't goed, moeten alleen wel nieuwe schokbrekers onder want het lijkt soms net alsof 't ding van de snelweg af waait. Voor de rest een prima ding! Haha. was jij dat? Nooit geweten. Volgens mij zitten er load adjusters aan de achterkant, Maar ik heb echt geen idee of ze (goed) zijn aangesloten. In ieder geval veel plezier ermee!
Volvo s60 d5
Volvo 340 Base.
11 June 2012, 23:11
Het is weer een klein wereldje zie je maar!
Heb nergens een ventiel zien zitten van Monroe, zal 't eens nakijken. De schokbrekers aan de achterzijde zijn ieder geval 't slechtst van het stel (of dus gewoon niet aangesloten ) Maar ik denk dat ik 't ding sowieso ga verlagen en betere schokbrekers onder ga zetten dan de standaard meuk.
11 June 2012, 23:29
Hoor ik daar een schroefset? :tongue:
Nee met alle gekheid schokbrekers achter moeten gewoon vervangen worden. Maar on-topic: Zwaar respect voor het project ik, lijkt zonde om hiermee rally te gaan rijden met een extreme ""restauratie"". Hoop dat jullie goed gaan scoren en blijven doorgaan met de foto''s:tongue:
11 June 2012, 23:34
boedr schreef:Hoor ik daar een schroefset? :tongue: Iedereen die komt kijken zegt idd dat het ding straks in een museum moet staan en dat het zonde is om er mee te gaan rijden.. Dat doen we dus mooi niet:-) We willen het graag in 1x goed doen en dat duurt even met een boel petrolheads bij elkaar.
Volvo s60 d5
Volvo 340 Base.
11 June 2012, 23:50
boedr schreef:Hoor ik daar een schroefset? :tongue: Toch mooi dat ik dan weer iets heb om je van de straat te houden! En auto's zijn gemaakt om te rijden, dan had dat stukje metaal maar geen auto moeten worden.
1 September 2012, 22:03
Op een ander forum zie ik hele mooie updates maar hier niet, worden we verwaarloosd?:confused:
2 September 2012, 08:07
Welk forum dan? Vind het wel interessant om bij te houden ook.
Volvo 142 '72 Gesloopt
Volvo 240DL '88 Verkocht Volvo S70 '97 Verkocht Volvo V70 '08 --> Daily driver Volvo 242 Turbo Projectje --> http://volvolvo.nl/threads/9146-Mijn-Volvo-242-turbo Volvo 940 '90 Carbagerun project -->http://volvolvo.nl/threads/14646-carbage...ditie-2014
2 September 2012, 19:20
Eigenlijk een beetje vergeten bij te houden deze..
Maar we zijn ook op Facebook te vinden. Is wat makkelijker bijhouden voor ons. Even zoeken naar Hoekstra Motorsport. Maar zal hem binnenkort hier ook weer eens updaten.
Volvo s60 d5
Volvo 340 Base. |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|