Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Foto sjoet en ouwenelen bijeenkomst
Peter Timmer schreef:Daar zitten ook een paar leukerds bij, Klaas

Inderdaad Peter, heel mooie vooral de rood witte en de P1800's maar ik was helemaal weg van de 240 die bij de Beemd stond. Hagelwit! showroomstaast( waar hij ook staat.....).

Ja ook van denieuwe overigens, en ik pas zelfs in een C30!
244 GL D6 aut. 1981 ,[Afbeelding: img00121d.jpg] en de Smurfette (GL Automatic) uit 78 [Afbeelding: foto00631k.jpg]
Antwoord
Prachtige auto's, prachtige plaatjes !
Ik heb wat gemist, maar mijn 244 staat bij "het mannetje" voor een nieuwe uitlaat en mijn Dafje had niet in het rijtje gepast......
Nog een vraagje: wat is de logica in de toepassing van isolatie van de motorkap ? Ik zie op de plaatjes met de open kappen dat sommige het wel hebben en andere niet. Mijn vorige 244 was exact dezelfde als die ik nu heb ('83 GLE), alleen dan een automaat en die had wèl isolatie aan de binnenkant van de kap en mijn huidige heeft het niet. Hoe zit dat ?
Volvo 240 GL sedan 1992 (en een DAF 55 variomatic 1970)
Antwoord
Hoi gerben,

ja je hebt wat gemist maar als alles goed gaat doen wij het nog een keer! ;D? dus je krijgt nog een kans ;D

Alle diesel uitvoeringen hadden de isolatie sowieso(puur voor geluidsisolatie) zie de grijze 244 en de creme/beige 245 beide diesels in dit gezelschap.
De laatste bouwjaren('92 en '93) hadden ze ook altijd (ook puur voor het geluid) zoals de 2e van rechts(mijn witte Polar 2,3 automaat uit '93).

Verder weet ik niet welke andere versies ze wel/niet kregen.Hangt ook van het land af waar ze verkocht werden. Dit is wat ik weet.

Zelf heb ik nog 2 van deze isolatieplaten(1 uit een diesel en 1 uit een '93 gle) in de schuur liggen waarvan ik er 1 in mijn '82 245 GLi ga monteren.
Antwoord
kkettenis schreef:
Zwarte Flirt schreef:Ik vind de naam foto sjoet door een heleboel alle eer is aangedaan :o
en dat ouwenelen begon zodra je uit de auto stapte en zal nog wel even doorgaan. :-* :-*
Houden we dit soort bijeenkomsten voortaan elk jaar of elk kwartaal ;D

Helemaal mee eens! Lekker informeel, kleinschalig, geen "register" bijeenkomst of zo. Laten we het vooral zo houden!

Zolang het maar vrijblijvend en spontaan is! Verder is iedereen welkom (vind ik tenminste).

Enne Bart zou jij me je adres willen pb'eren dan stuur ik je een DVD met de foto's kan je die centraal op een servertje ofzo zetten.

[Afbeelding: 50230371_6_BZi3-1.jpg]
Antwoord
Zwarte Flirt schreef:Houden we dit soort bijeenkomsten voortaan elk jaar of elk kwartaal ;D

Ik denk dat je dit zal moeten inventariseren bij de volvonatics.

Maar buiten alle "officiele" bijeenkomsten voorlopig een maal per jaar, ver vooruit gepland lijkt me in ieder geval erg leuk.
Misschien een idee om hier een poll van te maken?
244 GL D6 aut. 1981 ,[Afbeelding: img00121d.jpg] en de Smurfette (GL Automatic) uit 78 [Afbeelding: foto00631k.jpg]
Antwoord
jaa gerben echt wat gemist, maar je oude interieur was er wel hoor in de witte van, heb je toch nog je steun bijgedragen aan deze meeting. ik vond het ook erg geslaagd, gezellig je ziet nu eens wat gezichten en natuurlijk mooie auto's en paraate kennis lekker ouwehoeren dus. zeker voor herhaling vatbaar
Vitara
Antwoord
Een updateje:

Heb alle fotos die ik gemaakt heb hier neergezet:
http://picasaweb.google.com/janleenderta...VolvolvoNl

[Afbeelding: Panorama.jpg]

[img width=450 height=600]http://i118.photobucket.com/albums/o108/janleendert/P5271771.jpg[/img]

[Afbeelding: 50230371_6_BZi3-1.jpg]
Antwoord
Prachtige foto's, Jan 8)
1980 GL Diesel (USA)
Antwoord
jaaa we staan er mooi op prachtig
Vitara
Antwoord
Jan het zijn prachtige foto's. :o
Mag ik het panorama uitproberen op een T-shirt?
Als je thuis een hogere resolutie hebt, kun je me die dan mailen?
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  oldtimerbeurs Autotron foto's jos245 8 6.779 22 November 2008, 21:51
Laatste bericht: ruuds70
  Volvolvo fotosjoet en ouwenelen bijeenkomst nr 2 Postma 245 GL 164 78.056 8 October 2008, 17:40
Laatste bericht: Zwarte Flirt

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)