Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Foto sjoet en ouwenelen bijeenkomst
[quote=Bert N ]

Ben je niet een eindje om gaan rijden ???

Nou de jongste van de dames had even genoeg van de volvo's en maakte dat heeeeeeeeel erg duidelijk. En dan is het geen pretje om nog een eindje om te rijden. Ik werd dus eigenlijk gedwongen om de korste route te nemen ;D
Volvo 240 GLT<br />Volvo 240 VAN (overleden)<br />Volvo 340 met jarratel aandrijving
Antwoord
Jammer voor je. Je kleine heeft het lang vol gehouden zonder te slapen!!
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
Antwoord
Ik vond het ook een zeer geslaagde dag.
Wordt nu helaas geconfronteerd met de omslachtige manieren van "mijnalbum" om foto's te plaatsen, dus nog even geduld, ze zijn al sinds 19 uur bezig met laden.
Totaal dus 2,5 uur overzenden.
Ook namens Marga, bedankt.
[Afbeelding: Foto-Z7CVHA4Z.jpg]
[Afbeelding: Foto-SCIKQD7M.jpg]
[Afbeelding: Foto-FBXRIJTA.jpg]
[Afbeelding: Foto-US4JRCFH.jpg]
[Afbeelding: Foto-4BOP64I6.jpg]
[Afbeelding: Foto-8RVUN8TK.jpg]
[Afbeelding: Foto-M7QUNCYM.jpg]
[Afbeelding: Foto-K6PF47LU.jpg]
[Afbeelding: Foto-ASWNL6Q8.jpg]
[Afbeelding: Foto-EW8GPJHF.jpg]
[Afbeelding: Foto-7OCEEJDW.jpg]
[Afbeelding: Foto-IBXFPQF3.jpg]
[Afbeelding: Foto-KGQYKJ6O.jpg]
[Afbeelding: Foto-PMPM3VS8.jpg]
[Afbeelding: Foto-AFDKJGTU.jpg]
[Afbeelding: Foto-Z8OUOYSD.jpg]
[Afbeelding: Foto-MYN88PSM.jpg]
[Afbeelding: Foto-8DYIULCM.jpg]
[Afbeelding: Foto-E4CU676Q.jpg]
[Afbeelding: Foto-HC6FYS4J.jpg]
[Afbeelding: Foto-YQP6RZ7Z.jpg]
[Afbeelding: Foto-ESEEJR7J.jpg]
[Afbeelding: Foto-CVIZMBIO.jpg]
[Afbeelding: Foto-W8HDTOY3.jpg]
[Afbeelding: Foto-4IBIHHRP.jpg]
[Afbeelding: Foto-JIC6QCKW.jpg]
[Afbeelding: Foto-6XULHLEA.jpg]
[Afbeelding: Foto-DVIZIVMG.jpg]
[Afbeelding: Foto-PXHNLSHN.jpg]
[Afbeelding: Foto-WAXXRCJZ.jpg]
[Afbeelding: Foto-B63RWBJD.jpg]
[Afbeelding: Foto-IPB36YP3.jpg]
[Afbeelding: Foto-RIID6PGG.jpg]
[Afbeelding: Foto-4KPLLHTM.jpg]
[Afbeelding: Foto-JUHWDGU3.jpg]

Deze foto's en wat er verder nog was, oa de volledige foto's front en onder de motorkap zijn te bezichtigen op;
http://www.mijnalbum.nl/Album=SC64R6SV
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
Iedereen bedankt voor de gezelligheid en leuk om de diverse auto's en hun baasjes eens in het echt te kunnen ontmoeten Big Grin

Wat mij betreft voor herhaling vatbaar :Smile

De eerste foto's zien er goed uit en het weer was in ieder geval geen spelbreker ondanks vooruitzichten 8)

Grappig dat ik nog de jongste 240 bij me had(bouwjaar 3-'93,een spierwitte 240 Polar 2,3 automaat(de 2e van rechts in de rij)) terwijl ik toch echt de bedoeling had om mijn klassieke gouden 245 uit '82(liefkozend GOLDFINGER :Smile genoemd) maar deze stond nog in de loods en ook nog eens ingeklemd helaas. Die houden jullie nog te goed.

Verbazend dat Klaas met zijn 244 D6 de enige sedan was in het gezelschap,misschien moet ik mijn 264 maar weer eens nieuw leven inblazen voor een leuk divers plaatje ;D

Kortom ik en ook mijn vriendin en mijn sleutelmaatje Bram vonden het leuk en hoop jullie nog eens weer te zien ;D

Antwoord
volvo200liefhebber schreef:Verbazend dat Klaas met zijn 244 D6 de enige sedan was in het gezelschap,misschien moet ik mijn 264 maar weer eens nieuw leven inblazen voor een leuk divers plaatje ;D
Volgende keer kom ik ook met de 244 Turbo!
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
http://www.mijnalbum.nl/Foto=NUJLS6IM

Steekt mijn dochter hier haar tong naar je uit, Henqui? Doet ze anders nooit hoor Tongue

Citaat:Ik was je opeens kwijt Erik265.

Klopt, Bert. Mijn metertje stond al in het rood, dus moest dringend tanken. Heb nog wel geseind (met mijn nieuwe lampies), maar er zat nog een auto tussen >Sad
Viel me wel op dat ik op de terugweg op de andere baan minimaal vijf 240's ben tegengekomen. Maar gelukkig waren ze niet op de meeting anders hadden ze niet op de foto gepast Big Grin

Hierbij ook hulde aan dhr. Postma voor het leuke initiatief en de puike organisatie :-*
1980 GL Diesel (USA)
Antwoord
Ik probeerde haar al steeds op de foto te krijgen maar ze had het ieder keer door!!!
Toen ik haar eindelijk in het vizier had, stak ze haar tong uit! Logische reactie...ze dacht zeker : "ik ben toch geen Volvo!":-)
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
Citaat:ze dacht zeker : "ik ben toch geen Volvo!":-)
;D

Ik wilde haar wel graag Volvo noemen, maar daar was mijn vrouw het helaas niet mee eens.
1980 GL Diesel (USA)
Antwoord
Een heel geslaagde dag, en ik vond het inderdaad wel apart dat ik de enige met een sedan was. En ja Bram, ik had inderdaad maar een voorraadbus WD40 gekocht vandaar dat de motorkap zo goed open ging( hehehehe).

Mooie foto's ook, en leuk dat we wat meer volvonatics hebben ontmoet. Ik hoop er vandaag im Liempde nog meer te ontmoeten.

Ik zal in ieder geval ook foto's maken, dan zal ik ze ook hier posten. Als dit herhaald wordt ben ik er ook weer bij! (mag ook in Flevoland hoor Erik, kun je wat langer rijden)

Zorgen wij wel voor lunchpakketten (Albert!)
244 GL D6 aut. 1981 ,[Afbeelding: img00121d.jpg] en de Smurfette (GL Automatic) uit 78 [Afbeelding: foto00631k.jpg]
Antwoord
Daar houd ik je aan Klaas ;D
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  oldtimerbeurs Autotron foto's jos245 8 6.779 22 November 2008, 21:51
Laatste bericht: ruuds70
  Volvolvo fotosjoet en ouwenelen bijeenkomst nr 2 Postma 245 GL 164 78.056 8 October 2008, 17:40
Laatste bericht: Zwarte Flirt

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)