29 December 2015, 12:19
hij zei het volgende in de mail:
daarop stuurde ik het volgende terug:
en antwoordde hij:
Citaat:[INDENT]HALLO RUTGER.[/INDENT][INDENT]Was jaren geleden bijna klaar, nieuwe remmen Simons sportuitlaat. Remmen gereviseerd etc. Wat moest gebeuren is achterruit monteren en bak bekleden.[/INDENT][INDENT]Vraag prijs ligt boven de 2000. Zie wel wat geboden wordt. Is uniek maar door verhuizing totaal geen tijd voor. vr gr ROB[/INDENT]
daarop stuurde ik het volgende terug:
Citaat:Uniek is hij zeker, ik ben hem wel eens eerder op Speuders tegen gekomen, kan dat?
En hoe zit het met de verf? is hij gespoten of gerold? ik kan dat niet zo goed zien op de foto's.
Hoe zit het met het kenteken? moet je nog voor een herkeuring langs de RDW of wordt dit zo goedgekeurd? aangezien je nu slechts 2 zitplekken hebt in tegenstelling tot de 5 die hij had toen hij nog een 245 was.
En hoe zit het met de basis? want er zit een oud front op de auto, maar de nieuwere achterlichten? is het een oude auto met een nieuwe achterkant? of een nieuwere 240 met een oud front? (nogal belangrijk ivm de eerste serie die tegenwoordig belastingvrij zijn)
ik hoor het graag,
en antwoordde hij:
Citaat:[INDENT]HALLO RUTGER.[/INDENT][INDENT]Was jaren geleden bijna klaar, nieuwe remmen Simons sportuitlaat. Remmen gereviseerd etc. Wat moest gebeuren is achterruit monteren en bak bekleden.[/INDENT][INDENT]Vraag prijs ligt boven de 2000. Zie wel wat geboden wordt. Is uniek maar door verhuizing totaal geen tijd voor. vr gr ROB[/INDENT][INDENT]Is gespoten , body uit 75 kont van jonger type.[/INDENT][INDENT]door duitse carroserier gemaakt.[/INDENT]
Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo