Topics: 2
Goeiemiddag! Ik ben sinds precies 2 weken de trotse eigenaresse van een geweldige 240 uit 1989. Ik heb geen idee of hij goed of slecht loopt, maar gemiddeld haal ik op benzine (en veel, heel veel korte stukjes) toch nog 1 op ruim 9, dus slecht zal het niet zijn. Wat ik me afvraag...zijn er mensen die daar hen gaan met kinderen? Ik vrag dit eigenlijk omdat ik zelf alleenstaand ben en dan de jongens weer heb, is dit een pure afsteldag of is het een afsteldag met gezellig volvo gepraat en gedoe? k ben niet echt technisch te noemen, maar zal t toch een dezer dagen (weken/maanden/jaren) eens moeten gaan leren vrees ik

Heeft iemand misschien nog ergens een veiligheidsgordel van de bestuurderskant liggen en 2 telescoopveren van de achterklep?? sorry...is volledig off topic, maar wilde t toch vragen. De hoofdvraag is eigenlijk of er nog meer kinderen koemn f dat ik ze dan beter mee kan nemen naar een toekomstig iets dat geoganiseerd wordt.
groetjes
Jeanette
Sinds 15 november 2007 een Volvo 240 DL 2.3 uit 1989 a.k.a. "the Bitch";<br />Sinds 2 april 2008 een Volvo 144 DL uit 1972 a.k.a. "the Queen"
Hallo mevrouw Saarberg, uw kinderen kunnen er niet vroeg genoeg mee beginnen.
Met Volvo's bedoel ik dan.
Topics: 176
Ho!, stop!, wacht! nog een keer.
Er
IS nog helemaal geen afsteldag.
Ik heb alleen dit topic uit de stofhoek gekicked omdat de 3e-kerst-afsteldag vorig jaar niet doorging.
Nu is het aan iemand (Bozzma??) om dit weer leven in te blazen.
Over de twee telescoopveren van de klep: als je snel bent: er loopt hier nog een topic over het gezamenlijk onderdelen bestellen bij FCP in de States.
Check:
Gezamenlijk bestellen bij FCP Groton]Gezamenlijk bestellen bij FCP Groton
FCP Nr: 1254916
Omschrijving: Tailgate Shock for Wagons 79-93 (2 required)
Prijs: $13 p/st
Check:
http://www.fcpgroton.com/volvo240bodymechanicaltrim.htm
dus 2 (nieuwe) shocks komen dan op ong â¬15~â¬16 en daar vind je ze niet voor bij de dealert
wel snel wezen, want eidn dze week gaat de bestelling de deur uit.
Btw, mooie bak, ik had 'm al gespot op
Volvo-forum.nl
Topics: 21
Jeanette2803 schreef:Goeiemiddag! Ik ben sinds precies 2 weken de trotse eigenaresse van een geweldige 240 uit 1989. Ik heb geen idee of hij goed of slecht loopt, maar gemiddeld haal ik op benzine (en veel, heel veel korte stukjes) toch nog 1 op ruim 9, dus slecht zal het niet zijn. Wat ik me afvraag...zijn er mensen die daar hen gaan met kinderen? Ik vrag dit eigenlijk omdat ik zelf alleenstaand ben en dan de jongens weer heb, is dit een pure afsteldag of is het een afsteldag met gezellig volvo gepraat en gedoe? k ben niet echt technisch te noemen, maar zal t toch een dezer dagen (weken/maanden/jaren) eens moeten gaan leren vrees ik
Heeft iemand misschien nog ergens een veiligheidsgordel van de bestuurderskant liggen en 2 telescoopveren van de achterklep?? sorry...is volledig off topic, maar wilde t toch vragen. De hoofdvraag is eigenlijk of er nog meer kinderen koemn f dat ik ze dan beter mee kan nemen naar een toekomstig iets dat geoganiseerd wordt.
groetjes
Jeanette
Je volvo even bekeken op je profiel. Stel je zelf even voor in Ik en mijn volvo en dan graag meer fotos van je 240.
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
@ Dirk242: Ehhh? ???
Citaat:De hoofdvraag is eigenlijk of er nog meer kinderen komen... etc etc.
Waar komen die kinderen dan?
Iig nog niet bij DEZE afsteldag, want er is nog nix georganiseerd.
Moet ik het uitleggen.
Ons Jeanette vraagt of ze haar kinderen mee moet nemen wanneer er een afsteldag komt.
Vervolgens zeg jij dat er nog geen afsteldag is. Maar dat had Jeanette ook wel door, anders heeft ze het niet over een eventuele afsteldag in de toekomst.
???
Jeanette haar post kun je op 2 manieren interpreteren.
Uit haar zin 'Wat ik me afvraag...zijn er mensen die
daar heen gaan met kinderen?" maak ik op dat ze doelt op
DE afsteldag (die er nog niet is; duhhh...
![[Afbeelding: frusty.gif]](http://gathering.tweakers.net/global/smileys/frusty.gif)
)
Ook schrijft ze: "De hoofdvraag is eigenlijk of er nog meer kinderen komen" => er KOMEN helemaal GEEN kinderen , want er is GEEN afsteldag
![[Afbeelding: bonk.gif]](http://gathering.tweakers.net/global/smileys/bonk.gif)
.
Maar goed, dit is topic-vervuiling (maar daarom nog wel grappig)
Komen er eindelijk meer vrouwen op het froum
![[Afbeelding: pompom.gif]](http://gathering.tweakers.net/global/smileys/pompom.gif)
, gaan wij meteen de zinnen ontleden.
Ze kan ze idd beter meenemen naar een toekomstig
IETS
Topics: 27
Uhm.... taal puristen ???

;D
Volvo 245 GLE 1979