Topics: 26
Ben vandaag ook ff geweest. Stond naast Bas uit de omgeving Barneveld. Gelijk ff kunnen kijken hoe die vacuumslangen bij hem zaten. Binnen veel gezien inclusief oude rommel. Maar je zult er maar naar op zoek zijn......
Zag nog een achteras met sper liggen, maar was al verkocht.......
Nog ff langs Carlo, die had mooie nieuwe radio frames liggen.
Zal weer een verlanglijstje maken
The brick is flying again (Volvo 245 Turbo 1985, Suzuki GS850G, Zundapp GTS 529-029
Topics: 8
He Hans,
Is het nog gelukt met die vacuum slangen?
Was wel leuk om even te kijken op de beurs.
Wel veel zooi tegen bijzondere (lees hoge) prijzen. (vond ik dan)
Voor de rest leuk even op het parkeerterrein rondgelopen.
Leuk om in ieder geval zoveel volvo's te zien.
Topics: 54
Gristus wat een gezeik allemaal. Waarom moet je persà gesorteerd staan dan?
Ik vond het een gezellige chaos, hoe rommeliger hoe beter (krijg je, op de prijzen na, nog een beetje de sfeer van vroeger terug) en de ballen gehakt waren super!!
Groeten van Frans
Topics: 256
v700r schreef:en de ballen gehakt waren super!!
zei ik je toch :-)
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Topics: 9
Ik ben ook geweest, mooie spulletjes gekocht. NOS 79-80 koplamp en NOS spatlappen bij een vriendelijke zweed, elder nog een gebruikte koplamp met sierlijst (ook 79-80, de kleine vierkante dus). Ook nog een NOS sierlijst voor de rechterzijde van zo'n lamp. Nu zoek ik alleen nog een bijpassende grill en bevestiging vor zon lamp, links. Ohja, en nog wat spullen haha.
Zal morgen wel een foto posten.
Topics: 39
v700r schreef:Gristus wat een gezeik allemaal. Waarom moet je persà gesorteerd staan dan?
Ik vond het een gezellige chaos, hoe rommeliger hoe beter (krijg je, op de prijzen na, nog een beetje de sfeer van vroeger terug) en de ballen gehakt waren super!!
Frans, toch mooi dat jij je kunt storen aan mensen die lopen te zeiken terwijl jij meestal een van de beste zeikers bent.
Topics: 38
Mr.C schreef:Ja maar Gorinchem is nog weer 25 km verder 
Jammer trouwens dat ik niemand (van gezicht) ken, de 164 die naast de 144 staat op de 2e foto kende ik wel van dit of een ander forum,
De 144 is mijn auto. Wil je de foto doorsturen? info at boelebraaksma punt NL
Groeten, Boele
Topics: 26
@Basta, slangen zijn gewisseld, motor loopt stuk beter. Vettigheid was toch olie (uit de carterontluchting) Nou nog de koelvloeistoflekkage.....
Was gezellig, bedankt voor het gluren bij jouw auto !!
The brick is flying again (Volvo 245 Turbo 1985, Suzuki GS850G, Zundapp GTS 529-029
Topics: 54
Drk schreef:Frans, toch mooi dat jij je kunt storen aan mensen die lopen te zeiken terwijl jij meestal een van de beste zeikers bent.
Ik stoor me nergens aan Dirk.
Groeten van Frans
Topics: 5
Boele schreef:De 144 is mijn auto. Wil je de foto doorsturen? info at boelebraaksma punt NL
Prima, als ik vanavond weer thuis ben zal ik het meteen doen.