De beurs vond ik wel "ok". Beetje hetzelfde als altijd. Gewoon een goeie sfeer ook.
De ruimte boven hadden ze wel beter kunnen benutten inderdaad, beneden was het aardig vol terwijl er boven nog aardig ruimte leeg was? Maar misschien was dit niet erbij gehuurd?
En ik kan me nog steeds boos maken over het feit dat ik gewoon handschoenen aan moet doen voordat je een onderdeeltje durft beet te pakken. Die had ik uiteraard niet bij dus heb heel de dag met smerige klauwen rond gelopen. Maak die spullen toch schoon, als je er zoveel geld voor vraagt maakt het dan ff schoon jongens, of neem er tenminste nog wát moeite voor...
€750,- voor een R-sport instrumentenpaneel cluster, niks bijzonders, hij zag er netje uit, maar wel met zo'n bobbelig "ruitje". Ik durfde hem niet beet te pakken maar durf te wedden dat het nog een gebroken printplaat had ook.
Maar goed koffie voor €1,- en McDonnalds (hamburgers!) om de hoek maakt het weer goed.
Verder inderdaad kunnen ouweh$&ren met de mede-beun-volvoer; Altijd leuk om met een wildvreemde lekker de bomen over kleine dingetjes en verhalen te horen van "Ooh leuk! ja, had ik vroeger ook nog eens gehad" En klustips uit te wisselen. Ook weer wat bekende en nieuwe gezichten gezien achter de forummers, ook altijd goed.
Ben schreef:Erg gelachen om Bart en RenÃ. Renà heeft z'n haar in twee staartjes boven op z'n hoofd gebonden.
Bart zegt bij de kassa 1 man en 1 vrouw en rekent 14 Euro af :-)
Whahaha