Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo Klassieker Beurs 2012
Ben schreef:Erg gelachen om Bart en RenÃ. Renà heeft z'n haar in twee staartjes boven op z'n hoofd gebonden.
Bart zegt bij de kassa 1 man en 1 vrouw en rekent 14 Euro af :-)

Haha vandaar dat hij met twee staartjes liep! En terecht dat hij korting kreeg! Leuke actie.
Groeten, Boele
De beurs vond ik wel "ok". Beetje hetzelfde als altijd. Gewoon een goeie sfeer ook.
De ruimte boven hadden ze wel beter kunnen benutten inderdaad, beneden was het aardig vol terwijl er boven nog aardig ruimte leeg was? Maar misschien was dit niet erbij gehuurd?
En ik kan me nog steeds boos maken over het feit dat ik gewoon handschoenen aan moet doen voordat je een onderdeeltje durft beet te pakken. Die had ik uiteraard niet bij dus heb heel de dag met smerige klauwen rond gelopen. Maak die spullen toch schoon, als je er zoveel geld voor vraagt maakt het dan ff schoon jongens, of neem er tenminste nog wát moeite voor...
€750,- voor een R-sport instrumentenpaneel cluster, niks bijzonders, hij zag er netje uit, maar wel met zo'n bobbelig "ruitje". Ik durfde hem niet beet te pakken maar durf te wedden dat het nog een gebroken printplaat had ook.
Maar goed koffie voor €1,- en McDonnalds (hamburgers!) om de hoek maakt het weer goed.
Verder inderdaad kunnen ouweh$&ren met de mede-beun-volvoer; Altijd leuk om met een wildvreemde lekker de bomen over kleine dingetjes en verhalen te horen van "Ooh leuk! ja, had ik vroeger ook nog eens gehad" En klustips uit te wisselen. Ook weer wat bekende en nieuwe gezichten gezien achter de forummers, ook altijd goed.

Ben schreef:Erg gelachen om Bart en RenÃ. Renà heeft z'n haar in twee staartjes boven op z'n hoofd gebonden.
Bart zegt bij de kassa 1 man en 1 vrouw en rekent 14 Euro af :-)

Whahaha Cool
ik wil wel..

maar ben druk aan het verhuizen, kan t echt niet maken om te gaan..
jammer.. dan maar even een jaartje wachten..

of is/ zijn er andere volvo beurzen in de buurt?
750 euro voor een R-sport cluster???? Die zal er vanmiddag nog wel liggen haha. Vanavond ook..

Ik kachel er zo eens heen.
ga zo inderdaad ook even kijken
8555152121 418 1994
5263213001 719 2019
Gisteren geweest. Ik vond het erg geslaagd en mijn vrouw ook, al was dit voor ons de eerste keer dus kan het niet vergelijken met vorige edities.
Wel jammer van de regen waardoor foto's maken op de parkeerplaats in het water (:tongueSmile viel.
Vond het toch leuk om de 144 tussen zijn broertjes en zusjes te zien staan:
[Afbeelding: IMGP1871.jpg]

[Afbeelding: IMGP1872-3.jpg]

En binnen nog een old school imperiaal gescoord, al met al een geslaagde dag.
jammer dat het er hier niet in zat wat tijd betreft. gister liep in de soep en dus vandaag de boel regelen liet te weinig tijd om hier langs ta gaan helaas.

fotos zien er goed uit.
Ook vandaag nog even geweest. Wat een verschil met gisteren zeg. Het parkeerterrein was nog niet voor de helft vol.

[Afbeelding: IMG_8254.JPG]

[Afbeelding: IMG_8264.JPG]

[Afbeelding: IMG_8270.JPG]

[Afbeelding: IMG_8290.JPG]

[Afbeelding: IMG_8299.JPG]

De rest staat aangevuld op dezelfde link als gisteren http://www.autopics.nl/index.php?p=galle...sieker&x=1
Goed dat ik gisteren ben gegaan dus. Smile Vind het elk jaar erg leuk, ook dit jaar maar qua locatie vond ik het eerlijk gezegd maar bagger: de ruimte was veels te klein (hutjemutje op elkaar, en zoals Vincent244 gisteren tegen me opmerkte: raar om dan te zien dat de helft van de hallen ongebruikt zijn), de horeca was belabberd (lauwe koffie die niet eens geweldig was, en keuze uit saucijzenbroodje of broodje kaas) en we wisten al dat het parkeerterrein minder leuk zou zijn dan voorheen. Gelukkig heeft de organisatie buiten toch 't een en ander weten te redden, maar het was voorgaande jaren echt vele malen beter en leuker om alle soorten goed bij elkaar te zien. Smile

Neemt niet weg dat we de organisatie dankbaar mogen zijn. Zij kunnen immers ook niet weten dat 't op deze locatie allemaal minder was dan verwacht en binnen de beperkingen was het gewoon goed geregeld verder. Maar mijn advies zou zijn: volgend jaar gewoon weer Gorinchem ofzo, en hier niet meer terugkeren. Smile

Verder was 't weer leuk om veel bekenden te zien en nieuwe mensen te ontmoeten, spulletjes heb ik nauwelijks gekocht maar da's eigenlijk ook logisch als je je oldtimer te koop hebt staan. Tongue
Volvo S80 Turbo 2002 & 740 GLE 1990

http://Volvotips.com
Ja maar Gorinchem is nog weer 25 km verder Tongue

Jammer trouwens dat ik niemand (van gezicht) ken, de 164 die naast de 144 staat op de 2e foto kende ik wel van dit of een ander forum, voor de rest geen bekende auto's gezien. Maar het had mij wel leuk geleken wat mensen achter de forum namen te leren kennen.
Liep nog wel onverwachts mijn eigen broer tegen het lijf.

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Volvo trip - Tour de Monschau roadpursuit 0 2.072 6 July 2022, 09:08
Laatste bericht: roadpursuit
Exclamation 9 september 2017: 4e lustrum / 20-jarig jubileum Volvo 240-260 Register ZOAB 2 5.638 15 August 2017, 23:32
Laatste bericht: ZOAB
  Volvo am ring 2017 Volvo240 6 9.782 6 February 2017, 19:52
Laatste bericht: frox
  Volvo Klassieker beurs 2016 Dopski 39 43.015 7 November 2016, 00:23
Laatste bericht: Stinky
  Volvo 850 jubileum Joost Zuidam 1 4.619 3 October 2016, 07:20
Laatste bericht: Dirk342
  Volvo Onderdelenbeurs zondag 24 april Aarschot (België) ovlov2 1 5.879 12 April 2016, 18:35
Laatste bericht: ovlov2
  Volvo am ring 2016 Volvo240 0 4.374 9 January 2016, 17:30
Laatste bericht: Volvo240
  Volvo vÃ¥rfärd 2015.. Jambon 36 48.217 7 May 2015, 23:36
Laatste bericht: Laurens Zondag
  Magazijnuitverkoop Nordicar Used Volvo Parts Arjan. 27 33.279 25 April 2015, 09:40
Laatste bericht: Jambon
  Volvo wintertrial 2015 Jambon 42 49.156 21 April 2015, 22:42
Laatste bericht: siemenbierings

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)