1 September 2009, 14:02
Petje af!!
Hij staat er weer netjes bij
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
|
Verroest
|
|
1 September 2009, 14:02
Petje af!!
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
1 September 2009, 14:24
Als de verf er lekker dik op zit kan je, na het uitharden, de auto met commandant knetterstrak maken.
(het zal er best lekker dik op zitten anders krijg je ook geen druipers) Chapeau hoor! Is het uitlijnen al gelukt?
1 September 2009, 18:48
Ik ook, maar gaat nog even duren. :
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
2 September 2009, 00:07
waauw! Nu nog die bumpers eraf en de oude erop. Ik zag overigens net in een google actie dat er meerdere 245's uit 1978 gefotografeerd zijn zonder chromelijst liggend op de bumper. Dus wat is origineel? Maargoed, gaat er meer om wat jij mooi vindt denk ik dan!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
2 September 2009, 10:53
Zo is het, die Wolfs haal ik er toch ook echt niet af en ik ben net een ekster of heb ergens Turkse voorouders, dus het moet ook veel chroom blijven. :o Bij mij staan de chroom strips voor en liggen ze achter, dus dat kan ook al niet ??? ??? Maar wat wil je na 33 jaar, er valt wel eens wat af.
Zie net dat ik eindelijk van het profiel stevig af ben. Dank je wel. ;D ;D ;D
4 September 2009, 23:05
Die wolfraces zijn toch best leuk! ;D
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
7 August 2010, 14:03
Goeie genade, wat een werk is er verricht!! Prachtig om te lezen en te zien!
Ik hoop dat de mijne na de eerste slijp acties dit bespaard kan blijven! Ik zag aan het eind dat er nog wat zaken zouden gebeuren: spuiten en uitlijnen enzo. Is dat nog gebeurd? Mijn ervaring is dat als de auto eenmaal rijdt en de spuiter heeft geen tijd en eigenlijk rijdt het allemaal wel prima dat er dan uiteindelijk heeeeel lang duurt voor'dat die klussen weer opgepakt gaan worden. Ik ben benieuwd.
7 August 2010, 21:32
Hij bleek bij het uitlijnen volledig recht te zijn vastgelast en inmiddels zit alles stevig onder een laag zinkprimer met een dikke tectyl laag eroverheen.
8 August 2010, 01:16
Dat is klasse! Alles recht gelast. ls je ziet wat er allemaal los is geweest. klasse gedaan!!
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|