Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Grote onderdelenverkoopdag 14 juli in Woudenberg
Bert N schreef:Heb je velgen voor je verjaardag gekregen Klaas.

Ik opende per ongeluk de kalender en zag dat je bijna jarig was.

Ja dat klopt inderdaad, en nee hoor niet voor mijn verjaardag (alhoewel, hierna kwam de 740 ter sprake ........ En hij wordt van Sil....)
244 GL D6 aut. 1981 ,[Afbeelding: img00121d.jpg] en de Smurfette (GL Automatic) uit 78 [Afbeelding: foto00631k.jpg]

@Klaas en Sil
Puik stukje werk ;D
ik heb nog gezien in welke staat die ene was. Petje af!
[/quote]

Ja schitterend hÃ, gisteren heeft ze ze nog in de was gezet, wat een toewijding hÃ?

Inderdaad dat is het geheim van haar glimlach!
244 GL D6 aut. 1981 ,[Afbeelding: img00121d.jpg] en de Smurfette (GL Automatic) uit 78 [Afbeelding: foto00631k.jpg]
Heee Klaas en Sil,

Wat een beauty hebben jullie ervan gemaakt!!! Die mooie zilveren Volvo, wat een prachtexemplaar, gepoetst, met liefde, nieuwe sexy velgen, echt geweldig!!!
Nu de rooie nog voor Sil... Big Grin
Baby schreef:Heee Klaas en Sil,

Wat een beauty hebben jullie ervan gemaakt!!! Die mooie zilveren Volvo, wat een prachtexemplaar, gepoetst, met liefde, nieuwe sexy velgen, echt geweldig!!!
Nu de rooie nog voor Sil... Big Grin

Ja ik ben er ook erg blij mee, nu nog de spiegels en reflectorstrepen, over een maandje of zo wordt ook het plaatwerk bijgewerkt, en dan ga ik ff genieten in plaats van pimpen!

Ook de rooie met de kras wordt netjes bijgewerkt. Twee schitterende volvo's voor de deur, wat wil een mens nog meer? (nog meer?)
Heeft er nog iemand een trekhaak te koop voor een 242 van 80?
Van een nieuw lid uit Amersfoort. Leuk initiatief de grote onderdelenverkoopdag. Ben nog op zoek naar een honden/bagagerek? Allemaal verkocht, of nog eentje over ?

Zit net twee dagen op de site en moet nog even uitvogelen hoe ik een foto (en verkleinen naar 100kb) erop kan zetten. Zal vast nog gaan lukken. Kunnen jullie mij blauwe schicht ook zien (245 GLT V6, 1981)
Hoor graag van jullie.

Groeten Lex uit Amersfoort.
LextriplexB28 schreef:Van een nieuw lid uit Amersfoort. Leuk initiatief de grote onderdelenverkoopdag. Ben nog op zoek naar een honden/bagagerek? Allemaal verkocht, of nog eentje over ?

Zit net twee dagen op de site en moet nog even uitvogelen hoe ik een foto (en verkleinen naar 100kb) erop kan zetten. Zal vast nog gaan lukken. Kunnen jullie mij blauwe schicht ook zien (245 GLT V6, 1981)
Hoor graag van jullie.

Groeten Lex uit Amersfoort.

Lex, welkom op dit forum, en foto's bijvoegen (b.v)

Imageshack.us, foto uploaden, share it aanklikken, url link kopieeren, en plakken in je bericht.
Kan ook op andere sites zoals mijnalbum.nl en zo.

Op Inmageshack.us kun je ze ook naar avatar formaat verkleinen en als avatar in je profiel plaatsen.

Succes, en veel plezier met de oude baksteen!
hallo lex en andere gebruikers natuurlijk.......

grappig, zit ik vanmorgen koffie te drinken op de zaak zie ik een mooie 245 voorbij glijden richting de u welbekende garage tittel in a'frt.
denk nog die zal daar wel heengaan...............

paar tellen later komt hij weer langs in tegengestelde richting en kijkt belangstellend richting mijn toevallig-voor-de zaak-staande-245.
ik kan nog net zwaaien en ja hoor nog 20 seconden later staat ons nieuwe lid LEXTRIPLEX voor de deur.

alle collega's lachen natuurlijk dat die ouwe zooi elkaar altijd opzoekt.

zo zie je maar weer hoe klein de wereld is, zeker die van volvolvo want het forum waarop ik hem natuurlijk direkt attendeerde bleek hij al te kennen.

Nou Lex nogmaals hartelijk welkom en zet eens wat foto's op de site hij is het zien meer dan waard!!!!!!
(zeker als je hem vergelikt met de mijne)

groet, jan
Jan, en andere leden.....

Heb net mijn Blog bijgewerkt en met een fotoslideshow aangevuld!!

Grappig klein wereldje leven we in, het wordt steeds mooier met al die Volvo's.

Groeten Lex
LextriplexB28 schreef:Jan, en andere leden.....

Heb net mijn Blog bijgewerkt en met een fotoslideshow aangevuld!!

Grappig klein wereldje leven we in, het wordt steeds mooier met al die Volvo's.

Groeten Lex

Mooie bak man, en inderdaad, ik heb zelf een GL D6 (6 cyl diesel) en vind het heerlijk de knikkerbak te horen, al als ie start.

Niet zo snel als de jouwe, dat niet!

Veel plezier (maar dat gaat wel lukken zo te zien)

gr,

Klaas

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Nürburgring meeting 29 juli Yellow240 110 105.071 1 August 2012, 08:12
Laatste bericht: SFRC
  Volvo Klassiekerdag 16 juli in Helmond Ben 12 9.127 15 July 2011, 20:11
Laatste bericht: volvosvenska
  Volvo meeting Apeldoorn, zondag 10 juli. Locatie: Cantharel Justin-850 32 17.522 11 July 2011, 09:00
Laatste bericht: Black Moose
  3 juli 2011 Millingen a.d. Rhein Rhino 7 5.806 6 July 2011, 18:17
Laatste bericht: extaxi
  Grote Volvo Forummeeting 28 juni 2009 Ben 19 11.626 28 July 2009, 06:13
Laatste bericht: Marty Mcfly
  Hij komt er: Volvolvo koffieklets 2009 in Woudenberg! volvo200liefhebber 177 82.715 28 May 2009, 15:45
Laatste bericht: Rubicon
  Grote Volvo zomermeeting Ben 13 9.890 18 June 2008, 21:56
Laatste bericht: volvo200liefhebber

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)