Topics: 40
Omdat de 244 wat van achter scheef en wat doorgezakt oogt, een nieuwe set achterveren gescoord voor 50,- euro van de firma Skandix. Lijkt mij niet (te) duur, want de orginele veren kosten zo rond de 100,- euro. Er was goed te parkeren, zoals de mooie foto's laten zien. Verder wat gezocht naar een set 15 inch winterbanden (met goed profiel), maar niet kunnen slagen. Prima beurs, maar lijkt (of is) kleiner dan de veemarkthallen.
945 GL 1993 en de V70 t6 uit 2011 Flamengo red.
Wat kan het leven lekker zijn in een Volvo.
Topics: 163
Parkeren was geen probleem althans niet om 10:30. een echte goeie 700-vak was er echter niet, maar ach. De 240's en ouder stonden wel redelijk gesorteerd, leuk om even langs te lopen.
Ook leuk om even met de volvoers te O-H'en.
Nog wel wat koopjes gehaald; PU voor de stabi, wieladapters/spacers, 240-Haynes, 1l fertan... dat was het geloof ik.
Geen olietemp. sensor kunnen vinden (althans niet voor een normale prijs) en ook geen haakje voor het reservewielbandje.
Topics: 67
Het was een drukke dag. vrijwel constant veel mensen in de hal. pas na 16:00 werd het rustiger.
In sommige gangen was het zelfs dringen maar dat kan ook komen omdat alles veel dichter bij elkaar stond dan vroeger.
Catering is niet om over naar huis te schrijven, beter je eigen boterhammen meenemen.
En die mannendiscriminatie is niet goed uitgepakt. Hoofdzaak toch mannen en de vrouwen in de hal zijn niet goed voor de omzet.
'zou je dat nou wel doen' heb ik toch een paar keer gehoord.

Morgen verder en zondag is traditioneel een rustiger dag dan zaterdag.
Topics: 67
Erg gelachen om Bart en RenÃ. Renà heeft z'n haar in twee staartjes boven op z'n hoofd gebonden.
Bart zegt bij de kassa 1 man en 1 vrouw en rekent 14 Euro af :-)
Topics: 10
We hebben een leuke morgen gehad. En ook wat leuks weer kunnen vinden voor de 760. Jawel een echt nieuw (!!!) compleet dashboard uit een NOS voorraad afkomstig. De klok is niet hetzelfde als die van mij, maar wel mooi passend te krijgen. Gaat weer goed komen dus.
Volvo850club, V700V vereniging en Volvo-forumstand waren mooi, leuk en ruim van opzet.
Minpunten die wij ondervonden;
*erg rommelige hal
*het gebeuren boven mag geen naam hebben, was echt een aanfluiting
*catering ronduit slecht te noemen, tegen (buiten de koffie om) belachelijke prijzen. Lijkt helemaal nergens op.
*vorige VKB's zag je altijd wel iets leuks liggen, dit keer was het ronduit ouwe troep die de naam 'oud ijzer' nog niet eens mocht hebben.
*het gebruikte 850 spul werd tegen idioot hoge prijzen verkocht.
Volvo 854 T-5 1995, 854 2.5-20V 1992 & Volvo 760 TDIC 1983
Topics: 60
Wel een leuk dagje gehad. Ben niet heel lang binnen geweest omdat ik nog moest werken vanmiddag. Vond dat er net als vorig jaar weinig bijzonders te koop was, maar heb wel een setje witte knippers gekocht. Ik heb voornamelijk rondgelopen met Dop en Frox. Dop had nog even een mooi momentje: hij wou iets uitleggen, waarbij hij door zijn enthousiaste gebaren per ongeluk een beker thee uit de handen van een kakmadame sloeg, waardoor die een lekker warme douche kreeg. De vrouw was niet zo gecharmeerd en kon er niet om lachen (terwijl het allemaal wel meeviel), wat ik des te grappiger vond.
Topics: 22
denk niet dat ik dit jaar ga. sinds 2005 elk jaar geweest maar heb nu niet zo veel zin om te gaan. wel eens leuke koopjes te vinden maar heb nu niet veel nodig. eerst maar eens de spullen die liggen te verstoffen in de schuur gebruiken.
frox schreef:Is 120 graden niet te weinig? Olie wordt toch wel warmer?
en als je die aansluit op een meter met 150 graden 'schaalverdeling' zoals de volvo olie-temp-meter staat ie op 150 als de sensor 120 meet. volgens mij gebruikt VDO altijd het zelfde weerstandsbereik.
deze:
http://www.hotrod.nl/shop/contents/nl/p2005.html
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Topics: 163
ik heb het carterpluggen en tempsensoren verhaal hierhien verplaatst ivm offtopic...
http://volvolvo.nl/threads/5105-Draad-di...post311762
Topics: 26
Ben ook naar Nieuwegein geweest. Locatie niet beter dan Utrecht of Gorinchem. Binnen en buiten rommelig.
Catering heb ik me niet eens aan gewaagd ivm lange wachtrijen. Zoontje van 4 was erg te spreken over de
kinderhoek waar ik vrouwlijke leden van de scouting zag. De stands stonden erg dicht op elkaar terwijl er
boven nog een zee van ruimte was? Ik heb aleen een boek gekocht bij de uitgever van VolvoDrive. Wilde
Ben (VolvoForum) nog begroeten maar hij had het te druk met stickers verkopen. Buiten was het leuker dan
binnen. Ondanks het slechte weer en de onoverzichtelijke parkeerplaats. Types stonden wel redelijk bij elkaar
in de buurt maar vanwege de structuur van de plaats (grasstrookjes) was het niet erg fotogeniek. Viel me
wel op dat er heel veel auto's te koop waren en ook niet zo heel erg duur...
Topics: 0
zijn er nog mensen die de rondrit gereden hebben? En werd dat door veel gedaan?