15 September 2010, 21:52
Ooit kon ik wel eens vinden welke schakelingen op welk moment gebeuren tijdens het starten etc. Dat schema van je link, TP30808, heb ik. Niet duidelijk welke LH het is, 2.2 of 2.4, lijkt veel op elkaar.
Maar je kan gerust 12V van een gezekerde + op 87/2 zetten. 30 is de makkelijkste (heeft een 25A zekering in de motorruimte), want die zit ernaast!
Dus pak de stekker van het relais, pak een goeie draad en steek 1 kant in 30, de andere in 87/2 en de pomp gaat draaien (ws. zelfs zonder dat je het contact aanzet).
Maar je kan gerust 12V van een gezekerde + op 87/2 zetten. 30 is de makkelijkste (heeft een 25A zekering in de motorruimte), want die zit ernaast!
Dus pak de stekker van het relais, pak een goeie draad en steek 1 kant in 30, de andere in 87/2 en de pomp gaat draaien (ws. zelfs zonder dat je het contact aanzet).
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969