24 August 2010, 19:03
Vandaag wezen kijken naar:
Volvo 242 DL automaat uit 1976 in de kleur wit, wordt aangeboden in Arnhem
Link: Marktplaats advertentie 370537537
Afrader, waarom?
Op de advertentie wordt omschreven dat de auto een aantal roestpuntjes heeft, maar verder de hemel ingeprezen met positieve dingen. De foto's laten niet zien dat er werk aan is, al is dat natuurlijk met zo'n prijs van â¬1.699,- wel te verwachten... enfin eenmaal in Arnhem aangekomen werd al duidelijk dat we het ritje voor niks gemaakt hadden vanuit 't Zuiden.
- Wielkastranden achter rot
- Reservewielbakken rot
- Deurranden rot
- Plaat onder de achterlichten rot
- Vliegroest onder de voorruit
- Motorkapontgrendelingskabel gebroken
- Geen originele voorstoelen, konden naar voren 'gedraaid' worden ipv geklapt
- Deel van de bekleding weg
- Originele radiobekabeling afgeknipt
- Olielekkages van 't motorblok
- etc etc
Heb geen moeite meer genomen om een proefrit te maken, heb de verkoper wel duidelijk gemaakt dat hij de advertentie spoedig aan moet passen anders zou hij meer mensen teleurstellen. Een auto aanprijzen met positieve punten oke, maar de negatieve punten dan niet op foto vastleggen en vermelden...?
Zou mij als verkoper zijnde geen fijn gevoel geven.
De zoektocht naar een mooie witte 242 gaat dus rustig verder, mocht iemand er nog eentje weten te staan: Ik hou me aanbevolen!
Volvo 242 DL automaat uit 1976 in de kleur wit, wordt aangeboden in Arnhem
Link: Marktplaats advertentie 370537537
Afrader, waarom?
Op de advertentie wordt omschreven dat de auto een aantal roestpuntjes heeft, maar verder de hemel ingeprezen met positieve dingen. De foto's laten niet zien dat er werk aan is, al is dat natuurlijk met zo'n prijs van â¬1.699,- wel te verwachten... enfin eenmaal in Arnhem aangekomen werd al duidelijk dat we het ritje voor niks gemaakt hadden vanuit 't Zuiden.
- Wielkastranden achter rot
- Reservewielbakken rot
- Deurranden rot
- Plaat onder de achterlichten rot
- Vliegroest onder de voorruit
- Motorkapontgrendelingskabel gebroken
- Geen originele voorstoelen, konden naar voren 'gedraaid' worden ipv geklapt
- Deel van de bekleding weg
- Originele radiobekabeling afgeknipt
- Olielekkages van 't motorblok
- etc etc
Heb geen moeite meer genomen om een proefrit te maken, heb de verkoper wel duidelijk gemaakt dat hij de advertentie spoedig aan moet passen anders zou hij meer mensen teleurstellen. Een auto aanprijzen met positieve punten oke, maar de negatieve punten dan niet op foto vastleggen en vermelden...?
Zou mij als verkoper zijnde geen fijn gevoel geven.
De zoektocht naar een mooie witte 242 gaat dus rustig verder, mocht iemand er nog eentje weten te staan: Ik hou me aanbevolen!
Auk - MY94 Volvo 480 S-Line -- MY95 Volvo 480 GT-Line USA-Spec.
![[Afbeelding: volvoforlifeblackjpgklein.jpg]](http://i496.photobucket.com/albums/rr325/Auk480/Pictures/volvoforlifeblackjpgklein.jpg)