16 August 2010, 16:18
DopdeDouwer schreef:Bovenaan de site staat een knop met PAYPAL, hier kan je een donatie doen voor het forum.
Daarnaast is er een banner bovenin, die ook "te huur" is. Er zit geen link achter de banner maar daarvoor moet je "The Saint" hebben (eigenaar/forummodder-eter).
http://volvolvo.nl/forum/topic,8167.0/
Tips geven is altijd fijn! Alleen sommige bedrijfjes zijn zo commercieel, dat elke forum-boodschap zo'n beetje commercieel ingestoken is.
Daar lijkt het bij jou niet op, bovendien kondig je het ook nog een eerlijk aan ;D.
Misschien heb ik wel interesse in die banner, zal eens kijken of ik The Saint kan vinden :

Verder maak ik er totaal geen geheim van dat mijn opzet gedeeltelijk reclame maken is, uit het zakelijke komt ook de interesse in o.a. de volvo's.
Waarschijnlijk zat ik niet op dit forum als ik geen lasbedrijf vertegenwoordigde.
Wel zal ik niet opzettelijk reclame maken op het forum, mensen die geïnteresseerd in mijn diensten vinden me vanzelf, ik weet hoe het werkt, heb tenslotte ook een eigen forum op gericht welke we vrij van commercie willen houden

Marc1970 schreef:Persoonlijk denk ik dat je na een reparatie van een holle ruimte er altijd een oogje op moet houden. Als eraan gelast is, is de standaard anti-roest bewerking rondom verbrand/verdwenen/onthecht (zeker 5-10 erom heen). Wat je er daarna ook inspuit, het blijven vreemde hobbels, randen en naden die je niet dichtkrijgt.
Ik probeer altijd eerst de onderhelft dicht te lassen, daar blijft het meeste water staan. Dan probeer ik door de laatst overgebleven opening de boel vol te gieten/blazen/spetteren met zinkverf, menie en teer (meest in die volgorde). Dan houdt ik een soort deksel over wat ik als laatste dichtlas.
Ik gebruik nooit kit. Voor de buitenkant ook een opeenhoping van zink, menie en lak, en af en toe teer.
Ik ben het met je eens, nieuw wordt het niet meer dus altijd op blijven letten en blijven behandelen!
De staatexceem heeft af en toe een zalfje nodig.
Wat je ook kan doen is alles aflassen en aan het einde een paar gaatjes boren en deze dan volspuiten met een spuitbus (bijv tectyl) met slangetje, de gaatjes kan je weer dichtmaken maar ik geef de voorkeur aan dopjes, zo kan je ze nog eens gebruiken

Mvg Patrick<br /><br />Volvo restauratie en reparatie!<br />Voor elke lasklus www.lasklus.nl