2 August 2010, 16:43
Ik rijd al 7 jaar met de volgende oplossing rond, en ben dik tevreden!!
In de hals bovenaan een gaatje boren, via het dempertje de zuiger omhoog trekken en daar ook een puntje in boren.
Vervolgens schroefdraad in het gat tappen en een boutje spits slijpen.
Op een boutje een vleugelmoer draaien, dmv het dempetje de zuiger omhoog trekken, het aangeslepen puntje van de bout of schroef in het geboorde puntje draaien en vervolgens de vleugelmoer gebruiken om de schroef te borgen.
Dan heb je de zuiger omhoog staan en inderdaad een betere flow, ook pakt de motor beter op vanaf stationair.
Op benzine rijden kan dan wel alleen boven de 2000 toeren.
Dus als het gas òp is, even stoppen en zuiger laten zakken door het borgschroefje gewoon te verwijderen.
Op de 7 jaar dat ik zo rijd, heb ik tot nu toe slechts ÃÃn keer hoeven stoppen (voor het schroefje dan toch).
Suc6
In de hals bovenaan een gaatje boren, via het dempertje de zuiger omhoog trekken en daar ook een puntje in boren.
Vervolgens schroefdraad in het gat tappen en een boutje spits slijpen.
Op een boutje een vleugelmoer draaien, dmv het dempetje de zuiger omhoog trekken, het aangeslepen puntje van de bout of schroef in het geboorde puntje draaien en vervolgens de vleugelmoer gebruiken om de schroef te borgen.
Dan heb je de zuiger omhoog staan en inderdaad een betere flow, ook pakt de motor beter op vanaf stationair.
Op benzine rijden kan dan wel alleen boven de 2000 toeren.
Dus als het gas òp is, even stoppen en zuiger laten zakken door het borgschroefje gewoon te verwijderen.
Op de 7 jaar dat ik zo rijd, heb ik tot nu toe slechts ÃÃn keer hoeven stoppen (voor het schroefje dan toch).
Suc6
Keep them old tanks rollin'