29 July 2010, 22:10
Qua verbruik: Ik ken de auto nog niet goed genoeg om er iets over te zeggen. Het verbruik op benzine was ook erg hoog. Maar dat had vast ook te maken met de vast gekleefde remblokken. Of het een 2.1 of 2.3 liter is weet ik niet. Hier op het forum is ook al gezegd dat het een 2.3 moet zijn, herkenbaar aan de carburateur. Dat heb ik dus ook maar tegen de RDW gezegd. Op dit moment zitten de nieuwe bougies er nog niet in, kan dat een effect op het verbruik hebben? Ik heb de indruk dat hij stationair (koud slaat ie bijna af, zonder choken) warm bijna afslaat. Dus wellicht is de ontsteking niet meer helemaal in orde...
Komend weekend ga ik de olie peilen en de bougies vervangen. Bij mn volgende tankbeurt update ik jullie over het verbruik. Ik hoop dat het niet aan de OMVL verdamper ligt....
Hier zijn toch ook mensen die HPO een OMVL verdamper hebben laten inbouwen? Wat verbruiken die?
Komend weekend ga ik de olie peilen en de bougies vervangen. Bij mn volgende tankbeurt update ik jullie over het verbruik. Ik hoop dat het niet aan de OMVL verdamper ligt....
Hier zijn toch ook mensen die HPO een OMVL verdamper hebben laten inbouwen? Wat verbruiken die?
Honda CBR600 1996
Volvo 245 1983 lpg (geschorst per 10-02-2014)
Volvo 940 1998 lpg G3
Volvo 740 1985 benzine
Hanomag Henschel F40KA 1973 diesel
Volvo 245 1983 lpg (geschorst per 10-02-2014)
Volvo 940 1998 lpg G3
Volvo 740 1985 benzine
Hanomag Henschel F40KA 1973 diesel